کد خبر : 1686107 | 07 خرداد 1399 ساعت 10:50 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

من هم مشکل میری را در شهر خودم دارم

بیرالوند: از هدفم عقب‌نشینی نکرده‌ام

ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: من هم دقیقاً با همان مشکلی که علی میری در شهر خودش دارد، دست به گریبان هستم.

بیرالوند: از هدفم عقب‌نشینی نکرده‌ام

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، رضا بیرالوند  در خصوص سطح آمادگی خود در دوران  قرنطینه اظهار داشت: از همان ابتدای شروع کرونا به دلیل تعطیلی لیگ وزنه‌برداری تصمیم گرفتم تا یک ماهی را به استراحت بپردازم تا از این طریق مصدومیتم بهبود پیدا کند. اکنون هم پس از صدور آغاز فعالیت‌های ورزشی به تازگی تمرینات اختصاصی خودم را در باشگاهی که دارم آغاز کرده‌ام تا رفته رفته فشار تمریناتم را افزایش دهم.

وی افزود: بحث موضوع کرونا کاملاً در تمرینات ما تأثیرگذار بوده است و اصلاً نمی‌دانیم برای چه مسابقه‌ای می‌خواهیم تمرین کنیم. باید صبر کنیم تا با بهتر شدن اوضاع و طبق تقویم فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تمرینات را آغاز کنیم.

 

ملی‌پوش وزنه‌برداری در مورد خداحافظی مجازی علی میری از دنیای قهرمانی گفت: حق را در این مورد به میری می‌دهم، خود من  هم اهل بروجرد هستم و اگر مجموع مدال‌های دوران حرفه‌ای‌ام را روی ترازو بگذارم، زیاد می‌شود، اما با این وجود دقیقاً مشکل علی را دارم. متأسفانه در این مدت هیچ کمکی از طرف مسئولان شهرم صورت نگرفته و بعید هم می‌دانم اتفاق خاصی در این زمینه رخ دهد.

 

بیرالوند با اشاره به قرارداد‌های پایین لیگ وزنه‌برداری گفت: به شخصه مبلغ قرارداد‌ها در لیگ خیلی پایین است و خود من هم برای فصل جاری بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون از تیم ایرانمال پول دریافت کردم. باید شرایطی فراهم باشد تا این مبالغ افزایش پیدا کند، زیرا بیشتر منبع درآمد ورزشکاران از همین حضور در لیگ است.

 

وی در پایان در مورد شانس خود برای کسب سهمیه المپیک گفت: تمرینات خودم را انجام می‌دهم و این اعتقاد را ندارم که حتماً من باید انتخاب کادرفنی برای رفتن به المپیک باشم، اما عقب‌نشینی هم نکرده‌ام؛ ان‌شاءالله ورزشکارانی که حق آنها است به المپیک بروند. مطمئنم هر کسی از ایران به المپیک برود سعی خواهد کرد پرچم ایران را در آنجا به اهتزاز در بیاورد.

 

 

دیدگاه‌ها