کد خبر : 1686126 | 07 خرداد 1399 ساعت 11:52 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

هرتا بدون الکس نوری هت‌تریک می‌کند؟

تیم هرتابرلین در صورت پیروزی مقابل لایپزیش فرصت این را خواهد داشت تا رتبه خود را تک رقمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم هرتابرلین در چارچوب هفته بیست و هشتم بوندسلیگا امشب به مصاف لایپزیش خواهد رفت. این بازی حساس در حالی برگزار می‌شود که باتوجه به شکست شب گذشته دورتموند در کلاسیکر، تیم لایپزیش فرصت صعود به رده دوم را دارد اما از آن سو هرتابرلین نیز باید از این مسابقه امتیاز بگیرد تا روند رو به رشدش را ادامه دهد.

 

شاگردان برونو لابادیا در دو بازی اخیر که بعد از شیوع ویروس کرونا برگزار شده با 7 گل دو رقیب مستقیم خود یعنی هوفنهایم و یونیون برلین را شکست دادند تا طرفداران فوتبال در آلمان را سورپرایز کنند. آن ها ابتدا در خارج از خانه با سه گل هوفنهایم را از پیش رو برداشتند و هفته پیش نیز در دربی پایتخت آلمان، تیم همشهری را گلباران کردند و توانستند به رتبه یازدهم صعود کنند.

 

1499197

 

هرتابرلین که با هدایت یورگن کلینزمن و سپس الکساندر نوری ایرانی وضعیت آشفته ای در بوندسلیگا داشت، حالا با مربی آلمانی خود سروسامان گرفته و امروز نیز می‌تواند رتبه اش را تک رقمی کند. باتوجه به این که دو تیم بالاتر از هرتا یعنی کلن و هوفنهایم باهم رودررو خواهند شد، این فرصت ویژه ای برای تیم سفیدوآبی پوش برلین است که از این دو تیم نیز پیشی بگیرد.

 

اما حتی کسب نتیجه تساوی هم در مقابل تیم قدرتمند لایپزیش نتیجه بدی برای تیم لابادیا نخواهد بود. نکته مهم این است که آن ها بعد از جدایی الکس نوری، حالا اختلاف 10 امتیازی تا منطقه سقوط ایجاد کرده‌اند و دیگر استرس حضور در بوندسلیگای دو را ندارند و می‌توانند به رتبه های بالاتری هم برسند.

 

1499196

دیدگاه‌ها