کد خبر : 1686127 | 07 خرداد 1399 ساعت 12:03 | 39.9K بازدید | 3 دیدگاه

دایی می خواست با این کار تیمش را قهرمان کند

رحمانی:ما بدبخت شدیم و پرسپولیس به هیچی نرسید

بختیار رحمانی و چند ستاره جوان تیم فولاد بعد از ماجرای معافیت جعلی سرنوشت متفاوتی در فوتبال ایران پیدا کردند.

رحمانی:ما بدبخت شدیم و پرسپولیس به هیچی نرسید

به گزارش" ورزش سه" پرونده معافیت های جعلی بازیکنان تیم فولاد خوزستان باعث تا جوانان با استعداد این تیم مثل بختیار رحمانی ، سروش رفیعی ، شهاب کرمی، ساسان انصاری، حسین ماهینی، آرش افشین و تعدادی دیگر مجبور به بازی در تیم های نظامی شوند. بختیار رحمانی بازیکن سابق استقلال و فولاد در گفت و گوی زنده اینستاگرامی که با بهنام مددی خبرنگار ورزشی داشت درباره این موضوع گفت:" از تیم فولاد 25-26 بازیکن نفر بودند که با این مشکل مواجه شدند."


او درباره خودش هم گفت:" پرونده من اصلا در کرمانشاه بود. متاسفانه بعضی از دوستان به خاطر لج و لجبازی با باشگاه و مدیرعامل وقت این کارها را کردند و در نهایت برای بازیکنان آن اتفاق افتاد."


او افزود:" بعضی از ما اصلا جاهای دیگری بودیم. سروش شیراز بود، خود من کرمانشاه بودم. من حتی با سردارکمالی تماس گرفتم و به ایشان ماجرا را گفتم ایشان گفت بروید دادگاه تبرئه شوید دیگر کارتان درست است. من از شانس بد مصدوم بودم و با پای خراب و پر از درد به کرمانشاه رفتم. مدتی در دادگاه در رفت و آمد و با خیلی از آدم ها صحبت کردم که ثابت کنم که درمورد من اشتباه می کنند. پرونده ای داشتم که خودم خبر نداشتم، پرونده که من برای معافیت رفته بود که رای بگیرد ، به جای اینکه مثلا شش ماه بزنند دوازده ماه زده بودند و این برایم داستان درست کرده بودم. من پرونده دیگری برای عضویت در بسیج داشتم برای 2-3 ماه که به قاضی هم رک و پوس کنده گفتم که رئیس آن ارگان گفت اگر برای تیم بازی کنی نیازی به تیراندازی و کارهایی از این دست نداری. من هم با تیم زاگرس جوانان خوب کار می کردم . تمام نامه های اینها موجود است."

 

1444765


بختیار رحمانی همچنین گفت:" گفتند دیگر دیر شده چون رسانه های نمی گذارند. من پایم خوب شد به تبریز رفتم. دم کارلوس کی روش گرم خیلی کمکم کرد ، برای هتل گرفت و دکتر هماهنگ کرد تا خوب شدم و سال بعد به تراکتور رفتم، آنجا شش ماه به من اضافه دادند در حالی که من کارم در نیم فصل تمام شده بود."


او دراین رابطه که چه کسانی در ماجرای معافیت ها نقش داشتند گفت: " چند نفر با آقای دهکردی مدیرعامل فولاد مشکل داشتند و به آقای دایی گفتند که این تیم مشکل سربازی دارد و می توانید قهرمان شوید. متاسفانه همه بچه ها را بدبخت کردند خیلی از بازیکنان دچار صدمه شدند و پرسپولیس هم به هیچی نرسید"

دیدگاه‌ها