کد خبر : 1686129 | 07 خرداد 1399 ساعت 12:00 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول، تیمو ورنر را می‌خواهد، ولی ارزانتر

بیلد می‌گوید باشگاه لیورپول برای خرید تیمو ورنر از باشگاه لایپزیش مصر است ولی حاضر نیست برای خرید او بهای کامل بند آزادسازی‌اش را بپردازد.

لیورپول، تیمو ورنر را می‌خواهد، ولی ارزانتر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد مدعی است باشگاه لیورپول واقعا قصد خرید تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش را دارد و برای خرید او مصر است اما لیورپولی‌ها حاضر نیستند برای جذب او کل بهای بند آزادسازی‌اش که 55 میلیون یورو است را بپردازند و می‌خواهند مبلغ کمتری بپردازند. بیلد می‌گوید لیورپول به همین علت قصد دارد مذاکره با باشگاه لایپزیش را آغاز کند. از سوی دیگر اما لایپزیش خود را مجبور به فروش ستاره‌اش نمی‌بیند.

 

1495704

 

بیلد می‌گوید منابعش در باشگاه لیورپول و در اطرافیان ورنر تایید کرده‌اند که لیورپول برای جذب او مصر است. ولی با اینکه یورگن کلوپ در تعطیلات عید پاک شخصا با ورنر صحبت کرده اما انتقال او هنوز قعطی نیست. بزرگترین مشکل بند آزادسازی قرارداد ورنر با لایپزیش است. بندی به ارزش 55 میلیون یورو.

 

اما بیلد از قول اولیور مینتزلاف، مدیرعامل باشگاه لایپزیش نوشت:" ورنر از این ارزان‌تر نخواهد شد". به این ترتیب به نظر می‌رسد احتمال اینکه لیورپولی‌ها به خواسته خود برسند اندک است. مدیر عامل لایپزیش در ادامه صحبتهایش به بیلد گفت:" وقتی بازیکنی تا بیشتر از یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، او را به بهایی کمتر از ارزش واقعی‌اش نمی‌فروشیم". بر اساس اعلام سایت ترانسفرمارکت، ارزش ورنر در حال حاضر 64 میلیون یورو است، یعنی 9 میلیون یورو بیشتر از قیمت بند آزادسازی او.

 

 

دیدگاه‌ها