کد خبر : 1686130 | 07 خرداد 1399 ساعت 12:18 | 26.5K بازدید | 2 دیدگاه

سه تفنگدار بی رحم؛ در خط آتش استقلال

سه فوروارد استقلال تا اینجای لیگ 25کل به ثمر رساندند و می توانند استقلال را به آرزوهایشان برسانند.

سه تفنگدار بی رحم؛ در خط آتش استقلال

به گزارش "ورزش سه " تاریخ فوتبال ایران به ندرت تیم و بازیکنانی را به یاد دارد که در خط حمله خود از سه بازیکن گلزن و گلساز استفاده کرده باشد . زوج خط حمله استقلال با مهدی قایدی و شیخ دیاباته  که از هفته نهم با رفع مصدومیت دیاباته نفس همه تیم ها را گرفته بود در نیم فصل با پبوستن ارسلان مطهری تبدیل به مثلث خوفناکی شده است که در صورت ادامه لیگ می توانند استقلال را در صورت لغزش سایر تیم ها به همه چیز برسانند.


زدن 25گل توسط مثلث ام دی ام  و شش پاس گل توسط مهدی قایدی تا اینجای لیگ  با عملکردی برتر از 12تیم دیگر لیگ  بیانگر قدرت بالای خط آتش استقلال می باشد .


استقلال که هنوز لیگ قهرمانان و جام حذفی را در دسترس می بیند و می تواند با شکست فولاد در خوزستان به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند و فاصله امتیازات خود با پرسپولیس را به هشت امتیاز کم کند در ادامه فصل فوتبالی خود بیش از هر چیزی به توان هجومی خود در خط حمله می بالد. خط حمله ای که آدمی را  یاد رمان معروف الکساندر دوما به نام "سه تفنگدار" می اندازد.دوما در رمان خود سه قهرمان داشت به نامهای آتوس ،پورتوس و آرامیس که همیشه در مشکلات و خطرها کنار هم بودند و برای هم  و هدف خود جان می دادند مثل خط حمله استقلال که این بار نه در داستان بلکه در واقعیت  بدون چشم داشت به آقای گلی برای هدف خود و هواداران از جان مایه می گذارند.

دیدگاه‌ها