کد خبر : 1686142 | 07 خرداد 1399 ساعت 13:26 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

در رئال هواداران پشت بازیکن نمی‌ایستند

انتقاد تند گرت بیل از هواداران رئال مادرید

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید با شرکت در یک برنامه به صحبت درباره مشکلاتش با هواداران رئال مادرید پرداخته و می‌گوید درک نمی‌کند که چرا هواداران رئال برایش سوت زده‌اند.

انتقاد تند گرت بیل از هواداران رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که سال گذشته رابطه‌اش با هواداران رئال شکرآب شد با شرکت در برنامه اریک آندرس لانگ به صحبت درباره این ماجرا و مسائل مختلف از جمله علاقه‌اش به گلف پرداخت و در بخشی از صحبتهایش گفت نمی‌تواند درک کند که چرا هواداران رئال آنقدر از دستش عصبانی بودند که در زمین فوتبال برایش سوت می‌زدند.

 

پیوستن به رئال مادرید

وقتی یک باشگاه شما را به قیمت خیلی بالایی می‌خرد فشار زیادی به شما وارد می‌شود چون همه انتظار دارند شما عالی کار کنید. ولی آنچه بر من گذشت کمی هم عجیب بود. می‌دانستم قیمت خرید من آن روزها رکورد دنیا است ولی راستش خیلی به این فکر نمی‌کردم و می‌خواستم فوتبال بازی کنم. هدفم این بود که هر چه گفته شود من در زمین از تمام توانم استفاده کنم.

 

1499221

 

علاقه به گلف و گلف بازی کردن

خیلی ها از من انتقاد می کنند که چرا گلف بازی می کنم. بله من عاشق گلفم و نمی دانم کجای این کار مشکل دارد؟

 

 با پزشکان در این مورد صحبت کرده ام و هیچکدام مخالفت نکرده اند. حتی استفان کاری(بسکتبالیست معروف آمریکایی) صبح روز بازی گلف بازی می کند ولی من وقتی دو روز قبل از یک مسابقه گلف بازی می کنم، انتقاد می کنند که ببینید در حال انجام چه کار مضری است. گلف باعث می شود تا ذهنم از نکات منفی دور شود و از فوتبال و حواشی اش فاصله بگیرم. فردای روزی که گلف بازی می کنم، سرحال ترم و خیلی با انگیزه تر تمرین می کنم.

 

 

راست دست و چپ پا

بله من چپ پا هستم ولی راست دست. خیلیها به این می‌خندند ولی برای من خنده‌دار نیست. مدرسه که می‌رفتم بچه‌ها وقتی می‌دیدند با پای چپ گل می‌زنم تعجب می‌کردم و من هم قبول نمی‌کردم و می‌گفتم اشتباه دیده‌اید، گل را با پای راستم زدم.

 

سوت زدن هواداران رئال مادرید علیه او

بزرگترین سوال من این است که چرا هواداران تیم خودم باید علیه من سوت بزنند. واقعا این را نمی‌فهمم. چون وقتی یک بازیکن در زمین روز خیلی خوبی ندارد انتظارش این است که هوادارها پشتش بایستند و هوایش را داشته باشند. ولی ظاهرا در مادرید اوضاع برعکس است. آنها علیه شما سوت می‌زنند و این باعث می‌شود اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید و بدتر بازی کنید. وقتی هم بدتر بازی می‌کنید آنها عصبانی‌تر می‌شوند. وقتی یک گل صد در صد را نمی‌زنید و علیه‌تان سوت می‌زنند پیش خودتان می‌گویید:" اعتماد به نفسم همین حالا هم به خاطر گل نکردن آن توپ پایین بود، حالا از آن هم پایین‌تر می‌رود". دفعه بعدی که فرصت گلزنی پیدا شود، شما شانس‌تان از دفعه قبل هم کمتر می‌شود.

 

1499224

 

دیدگاه رسانه‌ها

 فوتبال فقط شده گلزنی یا پاس گل و برای همه فقط مهم این است که یک مهاجم گل بزند وگرنه انگار کار خاصی در زمین نکرده است. برخی مواقع فوق العاده کار کرده ام ولی در چند بازی متوالی نتوانسته ام گل بزنم و مردم می گویند دوران افت وحشتناکی را تجربه می کند. برعکس شده بازی هایی که خیلی بد کار کرده ام ولی دو گل زده ام و از من تمجید شده است. وقتی تمام توانم را در زمین می گذارم و دستورات مربی را اجرا می کنم، یعنی کارم را خوب انجام داده ام و آن وقت از خودم راضی خواهم بود.

 

 

دیدگاه‌ها