کد خبر : 1686143 | 07 خرداد 1399 ساعت 13:25 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تمرینات با تمام اعضا؛

مورد عجیب شهرخودرو با نفرات کرونایی!

تیم فوتبال شهرخودرو تقریبا با تیم کامل به استثنای یکی دو بازیکن تمریناتش را از سر گرفته است.

مورد عجیب شهرخودرو با نفرات کرونایی!

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی که یکی از موافقان سرسخت تعطیلی لیگ برتر به شمار می رود و به همراه سه باشگاه دیگر یعنی نساجی مازندران، ماشین سازی و تراکتور ائتلافی جدی در این زمینه را تشکیل داده اند، در آخرین مصاحبه های خود، خبر مهمی را از اردوی تیم شهر خودرو به اهالی رسانه و مخاطبان فوتبال مخابره کرد.


حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در یکی از مصاحبه های خود با اشاره به تست های پزشکی، افشا کرد دو بازیکن مشکوک به کرونا در تیم وجود دارند و چند ساعت بعد در مصاحبه دیگری به این خبر قطعیت بخشید.


روز گذشته رحیم زاده پزشک باشگاه شهر خودرو  نیز این خبر را تایید کرد و در این زمینه اینطور توضیح داد:«  نفر از اعضا باشگاه بعد از انجام تست با علایم بالینی  روبرو شدند که اقدامات پیشگیرانه برای آنها در نظر گرفتیم. با مشاهده و بررسی علائم اعلام شده از سوی این دو عضو باشگاه سریعا آنها را قرنطینه کردیم و در حال انجام اقدامات لازم برای انجام تست مجدد آنها هستیم.»


حالا خبر می رسد که تیم شهر خودرو که چند روزی می شود در حال تمرین است، روز گذشته تقریبا با تمامی نفراتش به استثنای دو سه بازیکنی که از شهرهای دیگر در حال اضافه شدن به تیم هستند، تمرین کرده است.


با این وصف به نظر می رسد هیچ بازیکنی در تیم فوتبال شهرخودرو با کرونا مواجه نشده و اگر هم این اتفاق در میان اعضای کادر فنی، تدارکات یا هر یک از اعضای مجموعه تیم رخ داده، به صورت رسمی تایید و اعلام نشده است.


در روزهایی که باشگاه شهر خودرو یکی از موافقان تعطیلی لیگ برتر است و برخی از مدیران عامل باشگاه ها به شیوه اعلام بازیکنان کرونایی توسط مسئولان باشگاه ها معترضند، باید منتظر بمانیم و ببینیم که فرهاد حمیداوی یا سایر مسئولان باشگاه مشهدی چه زمانی در این مورد شفاف سازی خواهند کرد.


رحیم زاده پزشک باشگاه شهر خودرو اعلام کرده که روز شنبه در این مورد شفاف سازی خواهد شد و باشگاه اسامی ای افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها