کد خبر : 1686191 | 07 خرداد 1399 ساعت 16:46 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

چلنگر: نیکبخت به برانکو گفت زانویم درد می‌کند

مترجم سابق برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال ادعای علیرضا نیکبخت درباره خط خوردنش از جام جهانی به بهانه مصدومیت را تایید کرد.

چلنگر: نیکبخت به برانکو گفت زانویم درد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌هایی که علیرضا واحدی نیکبخت در برنامه دورهمی انجام داد چند روزی است به یکی از موضوعات داغ فوتبال تبدیل شده؛ ستاره سابق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در این برنامه اعلام کرد که قبل از جام جهانی 2006 خودش را به مصدومیت زده تا به آلمان نرود و دلیل آن هم ترس از پرواز بوده است. نیکبخت البته بعد از برنامه در تکمیل صحبت‌هایش پای اختلاف با برانکو را پیش کشید و اعلام کرد که دوست نداشته به خاطر شرایط موجود شاگرد این مربی باشد.


حالا اما رضا چلنگر به عنوان یکی از نزدیک ترین افراد به برانکو ایوانکوویچ ادعای نیکبخت درباره اعلام مصدومیت را تایید می‌کند. مترجم سال‌های متمادی برانکو در این باره گفت:‌«ما آنموقع نمی دانستیم علی خود را به مصدومیت زده یا نه ولی او در لیست برانکو بود و می‌توانست در جام جهانی بازی کند. با این حال  15 روز قبل از اعزام تیم ملی گفت کشکک زانویم درد می کند و چندبار هم در تمرینات این را گفت. برانکو هم گفت با این وضعیت که نمی توانیم علیرضا را ببریم.»

دیدگاه‌ها