کد خبر : 1686194 | 07 خرداد 1399 ساعت 16:58 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیه نار:

زلاتان قلدر بود و بی دلیل آزارم می داد!

استیون پیه نار ستاره آفریقای جنوبی سابق آژاکس، خاطرات جالبی از دوران هم تیمی بودنش با زلاتان دارد.

زلاتان قلدر بود و بی دلیل آزارم می داد!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ به پایان دوران فوتبالش نزدیک می شود و در این مدت برای تیم های زیادی بازی کرده است. تقریبا در هر تیمی که بوده خوش درخشیده و البته خاطرت جالب و بعضا عجیبی هم از خود به جای گذاشته است.

 

 

1499233

 

 

او پس از درخشش در مالمو سوئد، سال 2001 راهی آژاکس شد و سه فصل برای این تیم بازی کرد. زلاتان سال 2004 بود که راهی یوونتوس شد و بعدها پیراهن تیم هایی چون اینتر، بارسا، میلان، پی اس جی، منچستریونایتد و لوس آنجلس گلکسی را به تن کرد و اکنون بار دیگر برای میلان بازی می کند.

زمانی که در آژاکس بازی می کرد، با استیون پیه نار بازیکن اهل آفریقای جنوبی هم تیمی بود. کسی که خاطرات جالبی از ستاره سوئدی دارد.

پیه نار که شش سال برای آژاکس بازی کرد، بعدها برای دورتموند، اورتون و تاتنهام نیز به میدان رفت و دو سال پیش بازنشسته شد.

 

او در مصاحبه با اتلتیک و در مورد زلاتان گفت:« معمولا با زلاتان و فن در فارت هم اتاقی بودیم و فضای بین تخت ها هم اندک. گاهی بی دلیل به من لگد می زد و هیچوقت دلیلش را نفهمیدم. هرچند قلدر بود ولی در مجموع انسان خوبی بود و اغلب عادت داشتیم باهم پلی استیشن بازی کنیم. روزهای فوق العاده ای بودند.»

 

پیه نار ادامه داد:« یک شب پزشک تیم ما را بیدار کرد و گفت اتوبوس در حال آتش گرفتن است و باید سریع از اتاق خارج شویم. اتوبوس دقیقا زیر پنجره ما بود. من وسایلم را برداشتم و قصد خروج داشتم که زلاتان گفت صبر کن، باید ساک من را هم برداری. یک ساعت بعد برگشتیم و خوابیدیم ولی من از ترس خوابم نمی برد.»

 

 

1499235

دیدگاه‌ها