کد خبر : 1686204 | 07 خرداد 1399 ساعت 17:38 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

4 بازیکن در فهرست خرید تابستانی پی اس جی

باشگاه پی اس جی برای نقل و انتقالات تابستانی فصل 21-2020 جذب 4 بازیکن را مد نظر قرار داده است.

4 بازیکن در فهرست خرید تابستانی پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، فصل بعد 4 بازیکن به احتمال قریب به یقین پی اس جی را ترک خواهند کرد و باشگاه پاریسی برای پر کردن جای خالی آنها اقدام به جذب جانشین خواهد کرد. طبق ادعای لوپاریزین، بازیکنانی که پی اس جی در نظر دارد، اغلب گران قیمت و در رده ستاره های کهکشانی نیستند.

 

 

1499271

 

 

در سمت چپ، کورزاوا قصد تمدید ندارد و به عنوان بازیکن آزاد از پی اس جی جدا خواهد شد. به جای او پی اس جی با الکس تِلِس ستاره چپ پای برزیلی پورتو به توافق رسیده و برای جذب او 25 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. بازیکن ثابت سمت چپ پی اس جی خوان برنات است.

در سمت راست توماس مونیه از پی اس جی جدا خواهد شد و برای جانشینی او پی اس جی روی ریدل باکو از مانتس و دیوگو دالوت از یونایتد حساب باز کرده اما این دومی به دلیل قیمت بالایش،  از فهرست خط خورده است.

 

 

1499273

 

 

در قلب خط دفاعی تیاگو سیلوا هم با پایان قراردادش از پی اس جی جدا خواهد شد. برای جانشینی او کالیدو کولیبالی مد نظر است اما ناپولی به کمتر از 80 میلیون یورو برای ستاره سنگالی راضی نیست. بعید به نظر می رسد در بازار فعلی پی اس جی بتواند مدافعی ارزان قیمت ولی در اندازه های تیاگو پیدا کند.

 

 

1496319

 

 

در خط حمله نیز با جدایی ادینسون کاوانی پی اس جی باید به دنبال جذب یک مدافع باشد. کاوانی که قراردادش به اتمام رسیده، حاضر است با کسر 40 درصدی دستمزدش تمدید کند ولی هنوز از سوی پی اس جی پیشنهادی به وی ارائه نشده است.

همچنین مذاکرات پی اس جی با اینتر برای دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی هم در جریان است. بند دائمی شدن قرارداد ستاره آرژانتینی 70 میلیون یورو است ولی پی اس جی قصد دارد 10 میلیون یورو از اینتر تخفیف بگیرد. باشگاه پاریسی تنها 4 روز برای این مهم وقت دارد.

 

 

1486331

 

دیدگاه‌ها