کد خبر : 1686233 | 07 خرداد 1399 ساعت 19:32 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر لیورپول، هدف جدید نیوکاسل در نقل و انتقالات

دیلی میل مدعی شد که ژردان شقیری به هدف جدید نیوکاسل در نقل و انتقالات پیش رو تبدیل شده است.

وینگر لیورپول، هدف جدید نیوکاسل در نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که دیر یا زود بحث مالکیت شاهزاده سعودی یعنی محمد بن سلمان در باشگاه لیگ برتری نیوکاسل رسمی خواهد شد. همچنین اخیراً گفته شد که اتحادیه فوتبال انگلیس نیز موافقت اولیه خود را برای رخ دادن چنین اتفاقی اعلام کرده است.

 

گفته می‌شود که محمد بن سلمان بعد از خرید نیوکاسل قصد ستاره های زیادی را برای این تیم خدمت بگیرد. همچنین از نام هایی نظیر مائوریسیو پوچتینو و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه های سرمربی گری این تیم انگلیسی یاد شده است. در میان بازیکنان نیز به نظر می رسد که ستاره هایی مثل گرت بیل، کالیدو کولیبالی، دریس مرتنس و حتی هری کین مورد توجه نیوکاسل قرار دارند.

 

 

1487992

 

 

حالا و در همین رابطه اما دیلی میل مدعی شده وینگر سوئیسی لیورپول یعنی ژردان شقیری به هدف جدید نیوکاسل در نقل و انتقالات پیشرو تبدیل شده است. شقیری یکی دو فصل اخیر کمتر در ترکیب تیم یورگن کلوپ به کار گرفته شده و در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و به نظر می‌رسد که لیورپول هم تمایل چندانی به حفظ این بازیکن داشته باشد.

 

با این حال شقیری به جز نیوکاسل از تیم‌های نظیر رم و سویا نیز پیشنهاد دارد اما با این حال باید منتظر ماند و دید که او چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها