کد خبر : 1686251 | 07 خرداد 1399 ساعت 20:59 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنجلو دی لیویو:

رونالدو یک قهرمان فوق العاده است

آنجلو دی لیویو، بازیکن سابق یوونتوس به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

رونالدو یک قهرمان فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، آنجلو دی لیویو که در دهه 90 یکی از بازیکنان ثابت بیانکونری بود و نزدیک به 300 بار برای این تیم به میدان رفت، مدعی شد اخراج مکس آلگری از سوی مدیران این تیم اشتباه بود و او می توانست مارچلو لیپی جدید این باشگاه لقب گیرد.

 

آنجلو دی لیویو گفت: "یوونتوس هنوز فاصله زیادی تا فتح لیگ قهرمانان اروپا دارد. همچنین آنها در لیگ نیز مشکل دارند و در حقیقت لاتزیوی فوق العاده تنها یک امتیاز از آنها کمتر دارد و خطر از دست رفتن هر دو جام برای یوونتوس وجود دارد.

 

1498945

 

در لیگ قهرمانان اروپا با توجه به نتیجه ای که یوونتوس برابر لیون گرفت امکان بازگشت وجود دارد، اما این تیم از نظر ذهنی مورد پسند نیست. این روزها نمایش های هجومی، خط حمله بی رحمانه و دلبستگی به لباس در یوونتوس وجود ندارد.

 

جدایی مکس الگری؟ این تغییری بود که فقط معدود افرادی آن را درک کردند. هرکسی که قهرمان می شود باید همیشه مورد احترام قرار گیرد و دلیلی برای اخراجش وجود ندارد. مکس آلگری، مارچلو لیپی جدید خواهد بود. من بهترین آرزوهای را برای مائوریسیو ساری دارم و او باید متوجه باشد سرمربی تیمی شده که همواره به دنبال بردن است.

 

کریستیانو رونالدو؟ او یک قهرمان فوق العاده است، شما همیشه باید به او اجازه دهید در ترکیب قرار گیرد. رونالدو یک نمونه خوب برای تمرین و زندگی است."

دیدگاه‌ها