کد خبر : 1686282 | 08 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس سابق بارسلونا

اگر رئال صدرنشین بود، قهرمان لالیگا اعلامش می‌کردند

رئیس سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید اگر پیش از بحران کرونا، به جای بارسا، رئال مادرید صدرنشین لالیگا بود، این لیگ را تعطیل می‌کردند و کسی به فکر ادامه فصل نمی‌افتاد.

اگر رئال صدرنشین بود، قهرمان لالیگا اعلامش می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، خوان گاسپارت، در اظهارنظری جنجالی مدعی شد اگر پیش از تعلیق لالیگا به دلیل بحران اپیدمی کرونا، رئال مادرید به جای بارسا صدرنشین لیگ بود، لیگ اسپانیا تعطیل می‌شد و دیگر کسی از شروع مجدد فصل صحبت نمی‌کرد.

 

1499355

 

درحالیکه بارسلونا در حال حاضر و در حالیکه 11 هفته از فصل لالیگا باقی مانده، با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال، صدرنشین است قرار شده که فصل لالیگا از اواخر خرداد از سر گرفته شده و به پایان برسد. گاسپارت که از سال 2000 تا 2003 رئیس بارسلونا بوده می‌گوید اگر در اسفندماه که لالیگا تعلیق شد رئال صدرنشین بود همان زمان لالیگا را پایان یافته اعلام و رئال را قهرمان می‌کردند.

 

گاسپارت در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی گفت:" اگر قبل از تعلیق شدن لیگ به دلیل بحران کرونا، رئال صدرنشین جدول بود، لالیگا را حتما تعطیل می‌کردند و صدرنشین را به عنوان قهرمان اعلام می‌کردند".

 

1499356

 

رئیس سابق بارسا در ادامه صحبتهایش ابراز امیدواری کرد که نیمار به بارسا برگردد. او در این باره گفت:" خیلی دوست دارم نیمار را در بارسا ببینم. چون معتقدم او هنوز می‌تواند به تیم کمک کند".

 

 

دیدگاه‌ها