کد خبر : 1686290 | 08 خرداد 1399 ساعت 10:20 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

تماس کلوپ با ستاره آماده ولوز؛ به آنفیلد بیا آداما

به گزارش رسانه‌ها، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شخصا با آداما ترائوره ستاره ولوز تماس گرفته و او را برای پیوستن به تیمش تشویق کرده است.

تماس کلوپ با ستاره آماده ولوز؛ به آنفیلد بیا آداما

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شخصا با آدما ترائوره، ستاره و وینگر باشگاه ولوز تماس گرفته و او را برای پیوستن به تیمش ترغیب کرده است.

 

لیورپول می‌داند که در پایان فصل جاری احتمال از دست دادن سادیو مانه بالا است و در نتیجه بدون تلف کردن وقت، تلاش برای پر کردن جای خالی احتمالی او را آغاز کرده است. گفته می‌شود مذاکرات بین لیورپول و باشگاه ولوز برای انتقال آداما ترائوره به بندر لیورپول آغاز شده است.

 

1499361

 

آداما ترائوره، وینگر اسپانیایی ولوز در فصل جاری درخشان ظاهر شده و مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی است. بر اساس این گزارشها یورگن کلوپ به مدیریت باشگاه لیورپول اطلاع داده که ترائوره را حتما می‌خواهد. او حتی شخصا با ترائوره تماس تلفنی برقرار کرده و او را برای پیوستن به تیمش ترغیب کرده است.

 

ترائوره هم پیش از این اعلام کرده که در صورتیکه فرصتی برایش پیش بیاید که بتواند چالشی جدید را تجربه کند به آن نه نخواهد گفت. ترائوره همچنین گفته که تابستان پیش رو می‌تواند برایش فرصت ایده‌آلی باشد.

 

گفته می‌شود مذاکرات دو باشگاه ولوز و لیورپول در مراحل پیشرفته قرار دارد و دو طرف امیدوارند بتوانند ظرف چند هفته آینده به توافق برسند.

 

 

 

دیدگاه‌ها