کد خبر : 1686297 | 08 خرداد 1399 ساعت 11:20 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

خشم سرمربی لایپزیش از برنامه بوندس‌لیگا

یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش از فاصله کم بین بازی‌های تیمش در شروع مجدد بوندس‌لیگا به شکلی شدیداللحن انتقاد کرده و برنامه این لیگ را مزخرف خواند.

خشم سرمربی لایپزیش از برنامه بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 2-2 لایپزیش مقابل هرتا برلین در بازی دیروز دو تیم در هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا، یولیان ناگلزمان سرمربی جوان لایپزیش بعد از انتقاد از اشتباهات فاحش تیمش در خط دفاعی، به انتقاد شدیداللحن از برنامه بوندس‌لیگا در شروع مجدد مسابقات این لیگ پرداخت و این برنامه را مزخرف توصیف کرد.

 

1499371

 

لایپزیش که دیروز در خانه‌اش به مصاف هرتا رفته بود با کسب نتیجه 2-2 در این بازی فرصتی عالی برای صعود به رتبه دوم جدول و گرفتن جای دورتموند را از دست داد.

 

ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزش که از این بابت عصبانی بود در مصاحبه بعد از بازی گفت:" به هیچ وجه راضی نیستم. این عدم موفقیت تقصیر خودمان است. ما باید یاد بگیریم که اینطور با دست خودمان، خودمان را عقب نیندازیم. در شروع بازی مثل یک تیم دانش‌آموزی دفاع می‌کردیم. من عمیقا عصبانی هستم".

 

ناگلزمان سپس به انتقاد شدید از برنامه تیمش در شروع مجدد بوندس‌لیگا پرداخت و گفت:" ما یکشنبه با ماینتس بازی داشتیم و امروز با هرتا برلین. برای همین بازی کردن برایمان سخت بود که البته طبیعی است. ما چند ماه بود که اینطور برنامه‌ای نداشتیم. این اولین هفته انگلیسی ما بود. ولی هرتا مثل ما هفته انگلیسی نداشت. آنها چهار روز فرصت داشتند. نمی‌فهمم چرا این بازی اینطور برنامه‌ریزی شده بود. هرتا جمعه بازی کرده بود، ما یکشنبه. آنوقت بازی ما با هم روز چهارشنبه بود. این چه بی‌عدالتی‌ای است؟ این برنامه بازی‌ها مزخرف است. ما در جلسه سازمان لیگ این مساله را مطرح کردیم ولی هیچکس توجهی نکرد".

 

 

دیدگاه‌ها