کد خبر : 1686299 | 08 خرداد 1399 ساعت 12:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی بارسا به انگلیس برمی‌گردد

همه گزینه‌های لیگ برتری برای فیلیپ کوتینیو

روزنامه موندو دپورتیوو امروز صفحه اول خود را به فیلیپ کوتینیو اختصاص داده و به بررسی گزینه‌های احتمالی انتقال او به لیگ برتر پرداخته.

همه گزینه‌های لیگ برتری برای فیلیپ کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو که ارزشی نزدیک به 100 میلیون یورو دارد رسما اعلام کرده برای تابستان پیش رو انتقال به فوتبال انگلیس را ترجیح می‌دهد و چند باشگاه انگلیسی هم به شدت خواهان او هستند. روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو صفحه اول امروز خود را به کوتینیو اختصاص داده و به بررسی گزینه‌های او در لیگ برتر پرداخته.

 

1499376

 

با اینکه قرارداد کوتینیو با بارسا تا 2023 منقضی نمی‌شود ولی او به دنبال تیم می‌گردد. بعد از آنکه بایرن مونیخ اعلام کرد بند خرید 120 میلیونی بازیکن قرضی‌اش را فعال نمی‌کند او حالا نمی‌داند فصل آینده در چه تیمی خواهد بود. دیگر شکی باقی نمانده که او در نوکمپ جایگاهی ندارد و خودش هم بازگشت به فوتبال انگلیس را ترجیح می‌دهد.

 

چندین باشگاه انگلیسی به جذب کوتینیو علاقه‌مند هستند. چلسی این را رسما اعلام کرده، نیوکاسل که فصل بعد پوچتینو یا رافا بنیتس را روی نیمکت خواهد دید هم کوتینیو را می‌خواهد و آرسنال هم به دلیل علاقه میکل آرتتا به ستاره برزیلی خودش را برای ورود به این رقابت آماده می‌کند.

 

با اینکه کیکه ستین درها را به روی کوتینیو باز کرده و گفته سبک بازی او را دوست دارد ولی موندو می‌گوید از منابع خود دریافته که کوتینیو در بارسا جایی ندارد. بارسا به گزارش این روزنامه ارزش کوتینیو را 100 میلیون یورو می‌داند. هر چند بعید است پیشنهادی به این قیمت دریافت شود.

 

1499377

 

البته موندو می‌گوید بارسا سیگنالهایی ارسال کرده که اگر تیمی حاضر نباشد با این قیمت موافقت کند حاضر است کوتینیو را نگه دارد. اما موندو دپورتیوو می‌گوید واقعیت این است که بارسلونا برای راحت شدن از دستمزد بالای ستاره برزیلی حاضر است حتی او را به صورت قرضی واگذار کند، البته با یک بند خرید که در پایان فصل، با فعال کردن آن کوتینیو قابل فروش بشود. اما علاوه بر چلسی و نیوکاسل که مدتی است علاقه‌شان به کوتینیو علنی شده دیگر گزینه‌های انگلیسی او چه تیمهایی هستند:

 

آرسنال

آرتتا رسما اعلام کرده کوتینیو بازیکنی است که به کارش خواهد آمد. نقش اصلی در مذاکرات دو تیم درباره کوتینیو را رائول سانلهی بازی خواهد کرد که مدیر ورزشی سابق بارسا بوده و در حال حاضر در آرسنال همین سمت را دارد.

 

منچستریونایتد

شیاطین سرخ که از دوران حضور کوتینیو در لیورپول او را خوب میشناسند هم برای جذب او ابراز تمایل کرده‌اند. موندو می‌گوید یونایتد حاضر است پیشنهاد مالی قابل توجهی به بارسلونا ارائه بدهد. کوتینیو البته یونایتد را تیم بزرگی می‌داند ولی نگران است که حضور در ترکیب رقیب سنتی لیورپول، تمام پلهای پشت سر او با لیورپولی‌ها را خراب کند.

 

لستر

لسترسیتی که قصد دارد برای بازگشت به لیگ قهرمانان، برای فصل آینده سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام بدهد، کوتینیو را ستاره‌ای می‌بیند که می‌تواند در این راه به روباه‌ها کمک کند. برندن راجرز سرمربی لستر در لیورپول با کوتینیو کار کرده و به او علاقه زیادی دارد. موندو می‌گوید بعید است کوتینیو به چنین انتقالی رضایت داشته باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها