کد خبر : 1686309 | 08 خرداد 1399 ساعت 11:38 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ستاره آرژانتینی به بارسلونا منتفی شد؟

علیرغم شایعات فراوان، بارسلونا شرایط چندان مساعدی برای خرید لائوتارو مارتینز از اینتر ندارد.

انتقال ستاره آرژانتینی به بارسلونا منتفی شد؟


به گزارش "ورزش سه"، دیشب پیر آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر رسما اعلام کرد این باشگاه علاقه ای به مذاکره با بارسلونا برای فروش لائوتارو مارتینز ندارد و تنها راه انتقال این مهاجم 22 ساله به نوکمپ پرداخت بند 111 میلیون یورویی موجود در قرارداد اوست، راه حلی که به نظر می سد حداقل در این تابستان برای بارسلونا عملی نباشد.

 

1492629

 

اسکای اسپورتس نیز امروز در گزارشی مدعی شد بارسا فقط از تاریخ اول تا 15 جولای برای پرداخت این رقم فرصت دارد. مدیران این باشگاه طی سه ماه اخیر مذاکرات زیادی با اینتر برای جذب لائوتارو مارتینز داشته اند که به نتیجه ای نرسیده و پیشرفتی در روند خرید این بازیکن حاصل نشده است.

 

در واقع بارسلونا به دنبال گزینه معاوضه است که آنتونیو کونته تنها به آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسا علاقمند است و این بازیکن نیز هرگز راضی به جدایی از بارسلونا نمی شود. باشگاه اسپانیایی بازیکنانی چون جونیور فیرپو و ساموئل اومتیتی را پیشنهاد داده که اینتر علاقه ای به جذب آنها ندارد و امکان انتقال نلسون سمدو نیز به سری آ فراهم نیست. بدین ترتیب به نظر می رسد یک شکست نقل و انتقالاتی دیگر در انتظار بارسلونا باشد و آنها امسال نیز علیرغم هیاهوی فراوان قادر به جذب بازیکن مورد نظرشان نخواهند بود.

دیدگاه‌ها