کد خبر : 1686316 | 08 خرداد 1399 ساعت 12:16 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ناپولی راهی PSG خواهد شد؟

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی دوباره مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

ستاره ناپولی راهی PSG خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، همانند سال های اخیر، امسال نیز اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی کالیدو کولیبالی، مدافع مستحکم و 28 ساله ناپولی از این تیم شنیده شده است و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد پاری سن ژرمن دوباره برای خرید این بازیکن اقدام کرده است. فصل قبل نیز پاریسی ها برای خرید کالیدو کولیبالی ابراز علاقه نشان دادند، اما برچسب 120 میلیون یورویی ناپولی روی این بازیکن باعث عقب نشینی مشتری های مدافع سنگالی شد.

 

1469983

 

اما به نظر می رسد با نزدیک شدن به موعد پایان قرارداد این بازیکن و البته مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، ناپولی امسال با رقمی در حدود 70 میلیون یورو نیز راضی به فروش کالیدو کولیبالی باشد.

 

همین کاهش رقم باعث شده پاری سن ژرمن در روزهای اخیر دوباره به فکر خرید کولیبالی افتد و حتی مذاکرات بین طرفین برای این انتقال آغاز شده است. با افزایش سن تیاگو سیلوا و احتمال جدایی این بازیکن در تابستان بعد، باشگاه متمول فرانسوی به دنبال خرید یک گزینه مطمئن برای جانشینی اوست و به نظر می رسد کالیدو کولیبالی جدی ترین گزینه آنها به شمار آید. به جز پاری سن ژرمن، نام تیم هایی چون منچستریونایتد و لیورپول نیز برای خرید این مدافع تنومند مطرح شده است.

دیدگاه‌ها