کد خبر : 1686338 | 08 خرداد 1399 ساعت 13:14 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بنجامین مندی:

می خواهم در پاس گل با دی بروین رقابت کنم

بنجامین مندی، مدافع چپ منچسترسیتی، قصد دارد با کوین دی بروین بر سر دادن بیشترین پاس گل در این تیم، رقابت کند.

می خواهم در پاس گل با دی بروین رقابت کنم

به گزارش "ورزش سه"، مندی که در سال 2017 از موناکو به منچسترسیتی پیوست، در این مدت به دلیل مصدومیت های پیاپی، بیشتر دور از میادین بود. او در این فصل در 23 بازی، تنها 4 پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد اما تاکید کرد که هواداران سیتی هنوز بهترین بازی هایش را ندیده اند.

 مندی به اسکای اسپورتس گفت:" شخصا نمی توانم بگویم که شرایطم خوب است زیرا اگر بگویم خوب است، خودخواهانه است، مثل اینکه بگویم جاه طلبی ندارم.

اول از همه، به خاطر کسانی که به من باور دارند و من را به منچسترسیتی آوردند، به هوادارانی که به ورزشگاه می آیند و طرفداران سراسر دنیا، مردمی که برای دیدن بازی های ما می آیند، به خاطر آنها ناراحتم.

 

1499417

 

دوست داشتم کار دیگری انجام بدهم اما نمی توانم زیرا مصدوم بودم. شرایط آسان نبود و به خاطر آنهاست که می جنگم و می خواهم بجنگم و می خواهم نشان دهم که چرا منچسترسیتی من را به خدمت گرفت. این نگرش من از ابتدای مصدومیت بود. من سخت تلاش می کنم تا به بهترین سطح برسم. ما می توانیم هر روز پیشرفت کنیم و بنجامین مندی واقعی را در اختیار منچسترسیتی بگذاریم.

گاهی اوقات با کوین دی بروین صحبت می کنم و به او می گویم "وقتی به آمادگی 100 درصد برسم، می خواهم در تعداد پاس گل با او رقابت کنم". او پادشاه است، او در سطح بسیار بسیار بالایی است و همین باعث می شود که بخواهید بهتر و بهتر شوید. او امسال انگیزه زیادی به من داد."

دیدگاه‌ها