کد خبر : 1686368 | 08 خرداد 1399 ساعت 15:29 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

با آرزوهای یک شهر به این شکل بازی نکنید

پیوس: شبیه اعدامی‌های نزدیک به حکم اجرا شده‌ایم!

سرمربی چوکای تالش نسبت به تصمیم مسوولان برگزاری مسابقات برای لغو دیدارهای لیگ دسته دوم واکنش نشان داد.

پیوس: شبیه اعدامی‌های نزدیک به حکم اجرا شده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، چوکای تالش بعد از سال‌ها در آستانه صعود به لیگ دسته اول قرار داشت و با اختلاف شش امتیازی در فاصله 5 بازی مانده به پایان فصل، شانس اول صعود به رقابت های لیگ دسته اول در فصل آینده محسوب می‌شد. با این حال با توجه به شرایط کنونی و بیماری کرونا، مسوولان برگزاری مسابقات رای به لغو مسابقات لیگ دسته دوم دادند تا اکنون واکنش فرشاد پیوس را در پی داشته باشد.

 

فرشاد پیوس، سرمربی چوکای تالش در اینباره گفت: از لحظه اعلام این خبر انگار در شهر گرد مرگ ریخته‌اند و هیچی بدتر از این نمی‌شد. ماه‌ها تلاش کردیم و هفته به هفته در کنار بازیکنان و هواداران عزیز و البته مسوولانی که در کنار تیم بودند برای رسیدن به تک تک امتیازات تلاش کردیم. فاصله امتیازی خوبی داشتیم و تمام شهر در انتظار جشن صعود بودند اما ناگهان اعلام کردند که مسابقات در لیگ دسته دوم تعطیل شد. این چه وضع و تصمیمی است؟ برپایه چه چیزی این تصمیم گرفته شد؟ چطور مسابقات لیگ دسته اول و برتر می‌تواند برگزار شود؟ چطور تمامی مشاغل اکنون کار خود را آغاز کرده‌اند ولی تیم‌های لیگ دو مشکل دارند؟ اصلا متوجه این تصمیم نمی‌شوم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: اصلا برای خودم نمی‌گویم. اینجا و این کار عشق من است و فوتبال ادامه دارد. قبلا هم صعود کردم و شهید قندی و سپیدرود و ... را با همین عشق به لیگ بالاتر آوردم اما دلم برای تک تک بازیکنان و کسانی که در این مسیر کنارمان بودند می‌سوزد. آینده جوانانی که امیدوار بودند با صعود شرایط خودشان را تغییر دهند اکنون هیچ روزنه امیدوارکننده‌ای ندارد. وقتی این خبر اعلام شد واقعا لحظه دردناکی بود و من با تمام وجود آن را در تمامی شهر احساس کردم. 

 

پیوس با اشاره به شرایط تیمش برای صعود به لیگ آزادگان گفت: ما شش امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول داریم. شش امتیاز در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل فاصله فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. اما شبیه این مجرمین محکوم به اعدام بودیم که باید هر لحظه در انتظار اجرای حکم خودشان باشند. دست‌شان هم درد نکند که بدترین حکم را هم اعلام کردند و به احساسات یک شهر بی توجه بودند.  صعود چوکا آرزوی یک شهر بود و اکنون به این شکل به بازی گرفته شد و واقعا نمی‌توانم این موضوع را درک کنم. وقتی همه چیز به روال عادی برگشته چرا باید هدف یک تیم اینچنین نابود شود.

دیدگاه‌ها