کد خبر : 1686384 | 08 خرداد 1399 ساعت 16:38 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

جهانی: به پولمان که نمی‌رسیم، لااقل کرونا نگیریم

هافبک شمالی و محبوب نفت آبادان معتقد است که با برگزاری بازی‌ها ریسک بزرگی را انجام می‌دهیم که شاید هیچ‌وقت قابل جبران نباشد.

جهانی: به پولمان که نمی‌رسیم، لااقل کرونا نگیریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا از امروز زیر نظر بهنام سراج تمرینات خودشان را در آبادان آغاز می‌کند. در همین رابطه با میلاد جهانی هافبک چپ پا و خوش‌نقش نفت آبادان گفتگویی انجام دادیم تا از وضعیت این تیم و همچنین شرایط خودش در این روزها باخبر شویم.


جهانی در ابتدا با اشاره به انجام تست کرونا تیمی در روز سه‌شنبه گفت: « دو روز پیش از تمام بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و متأسفانه دو بازیکن و یک نفر از نیروهای اجرایی تیم نتیجه تستشان مثبت بود که از صمیم قلبم آرزومی کنم هرچه زودتر این نفرات سلامتی خودشان را به دست بیاورند.»


میلاد جهانی که از شرایط به وجود آمده بسیار نگران بود در ادامه در پاسخ به این سؤال که این روزها شرایط آبادان به چه شکلی است تصریح کرد: «باور کنید جرات نمی‌کنم پایم را از خانه بیرون بگذارم، حتی جرات رفتن به یک سوپرمارکت را ندارم. واقعاً نمی‌دانم شرایط می‌خواهد تا کجا ادامه پیدا کند و مسئولان سازمان لیگ با صرف دانستن این مطالب بر چه اساسی قصد ادامه مسابقات را دارند. هر چه قدر فکر می‌کنم به نتیجه خاصی نمی‌رسم. واقعاً در طی برگزاری مسابقات در هتل، هواپیما، ورزشگاه و هزار جای دیگر چه تضمینی وجود دارد که امثال من مبتلابه کرونا نشوند. ما ورزشکاران وضعیتمان با افرادی که کرونا می‌گیرند و خوب می‌شوند تا حدی فرق می‌کند. چراکه منِِ بازیکن فوتبال اگر روزی به کرونا مبتلا شوم دیگر چطور می‌توانم زندگی خودم را پیش ببرم. مگر ما شغل دیگری داریم و یا حرفه دیگری بلدیم؟ فکر می‌کنید چند درصد از بازیکنان فوتبال کاری غیر از فوتبال بلدند؟»

 

1460507


هافبک محبوب طلایی پوشان آبادانی که تا به اینجا با هفت پاس گل بهترین پاسور لیگ به شمارمی آید در ادامه اظهار داشت: «من از خدایم است که هر چه زودتر وارد زمین چمن شوم و دلم برای ده دقیقه بازی کردن لک‌زده است اما انصافاً شرایط و زیرساخت‌های موجود در فوتبال ایران برای شروع بازی‌ها کافی نیست. باور کنید من سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم و بیشتر نگران خانواده‌ام هستم چراکه این ویروس بعد از 14 روز علائم خودش را نشان می‌دهد و هرکسی که به کرونا مبتلا شود در این 14 روز می‌تواند تعداد زیادی از اطرافیان خود را نیز آلوده کند و اگر این زنجیزهمین طور ادامه پیدا کند فاجعه‌ای غیرقابل‌جبران به وجود می‌آید. ما فوتبالیست‌ها هم باید ضررهای ناشی از کرونا را مثل بسیاری از صنوف دیگر قبول کنیم و به آینده خوش‌بین باشیم.»


این بازیکن شمالی نفت آبادان همچنین خاطرنشان کرد: «اندر جام گرفتن ارزش ندارد. من فکر می‌کنم اکثر قریب به‌اتفاق تیم‌ها با قهرمانی پرسپولیس مشکلی نداشته باشند. از مسئولان لیگ به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال خواهش می‌کنم که با یک تصمیم قاطع لیگ را به انتها برسانند تا در روزهای آینده با کنترل هر چه بیشتر این ویروس مهلک بتوانیم دوباره بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای دورهم جمع‌شویم و در کنار تماشاگرانمان فوتبال بازی کنیم، و الا با این شرایط و افت بدنی بازیکنان و فاصله بسیار کم بازی‌ها شاهد رقابت‌های با کیفیتی نخواهیم بود، درعین‌حال که میزان مصدومیت‌ها در کنار ابتلا به کرونا بیداد خواهد کرد.»


وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری از بازیکنان معتقدند که اگر لیگ به پایان نرسد نمی‌توانند حق‌وحقوق خودشان را دریافت کنند حرف جالبی را می‌زند و می‌گوید: «ما بازیکنان صنعت نفت تابه‌حال تنها 50 درصد از کل قراردادمان را گرفتیم و من معتقدم با این شرایط بد مالی باشگاه‌ها که هرروز هم وخیم‌تر می‌شود ما چطور می‌توانیم امیدوارم باشیم که تا پایان فصل کل قراردادمان را به ما می‌دهند. با توجه به این موضوع حرف من این است که لااقل اگر دستمان به پول نمی‌رسد، سلامتی خودمان را حفظ کنیم تا در فصل آینده قراردادی را بتوانیم منعقد کنیم. اگر قرار باشد که بازی‌ها ادامه پیدا کند نه به پولمان می‌رسیم و سلامتی خودمان و خانواده‌مان تأمین می‌شود. به‌هرحال تنها امیدوارم هر تصمیمی در آینده گرفته می‌شود به خیر و صلاح تمام کسانی باشد که در این فوتبال زحمت می‌کشند.»

دیدگاه‌ها