کد خبر : 1686387 | 08 خرداد 1399 ساعت 16:40 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

یرزی دودک:

ونگر پشت تلفن فریاد می زد چرا به لیورپول رفتی؟

سنگربان لهستانی سابق لیورپول چیزی تا پیوستن به آرسنال در سال 2004 فاصله نداشت.

ونگر پشت تلفن فریاد می زد چرا به لیورپول رفتی؟

به گزارش "ورزش سه"، یرزی دودک گلر لهستانی پس از چند فصل خوب در فاینورد روتردام، آماده بود تا قدم بزرگی در فوتبالش بردارد. او ابتدا با آرسنال وارد مذاکره شد ولی باشگاه هلندی با رقم پیشنهادی توپچی ها موافقت نکرد. کمی بعد او راهی لیورپول شد و نقش تعیین کننده ای در کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ 05-2004 ایفا کرد. زمانی که دودک به لیورپول رفت، خشم آرسن ونگر سرمربی وقت آرسنال را باعث شد.

 

 

1499432

 

 

دودک در این رابطه به لیورپول اکو گفت:« پس از 5 سال بازی برای فاینورد، آماده پذیرش یک چالش بزرگ بودم. به دعوت باشگاه آرسنال، چند روزی را به لندن رفتم و آرسن ونگر ورزشگاه هایبوری و زمین تمرین باشگاه را به من نشان داد و از پروژه هایش صحبت کرد. ملاقات بسیار ارزشمندی بود. به توافق رسیدیم، دست دادیم و من به روتردام برگشتم. کمی بعد ونگر زنگ زد و عذرخواهی کرد چرا که فاینورد 10 میلیون پوند تقاضا کرده بود و ونگر گفت که برای یک مهاجم هم چنین مبلغی پرداخت نخواهند کرد.»

 

 

1499433

 

 

دودک ادامه داد:« سه بازی از فصل جدید گذشته بود و من با 5.5 میلیون پوند به لیورپول رفتم. یادم است ونگر دوباره زنگ زد و اینبار بسیار عصبانی بود و تقریبا فریاد می زد. او به من گفت، چه غلطی کردی؟ ما 7.5 میلیون پوند پیشنهاد دادیم ولی فاینورد رد کرد و بعد تو با 5.5 میلیون پوند به لیورپول رفتی؟ من از تو عذرخواهی کرده بودم بابت آن قضیه اما تو حالا با رقمی کمتر به لیورپول رفته ای؟»

 

رافا بنیتس سرمربی لیورپول یک سال بعد په په رینا را به خدمت گرفت و دودک تبدیل به نیمکت نشین شد. او چند سال بعد به رئال رفت تا ذخیره ایکر کاسیاس باشد.

دیدگاه‌ها