کد خبر : 1686406 | 08 خرداد 1399 ساعت 17:58 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن در صف حامیان ازسرگیری لیگ نوزدهم

به نظر می‌رسد تیم ذوب آهن اصفهان نیز از تیم هایی است که موافق برگزاری ادامه لیگ نوزدهم هستند.

ذوب‌آهن در صف حامیان ازسرگیری لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه"، ذوبی ها دو روز پیش از زمانی که ستاد مقابله با کرونا برای آغاز تمرینات مشخص کرده بود تست کرونای خود را زودتر از تمام تیم های غیرتهرانی انجام دادند تا نشان دهند برای آغاز تمرینات و از سرگیری لیگ برتر آماده هستند.

 

آن‌ها از روز شنبه در زمین ملت تمرینات خود را شروع کردند و باوجود غیبت سرمربی خارجی‌شان، از او برنامه گرفتند و زیر نظر حسن استکی و محمد صلصالی کار را استارت زدند و حتی برای انجام 3 بازی دوستانه از جمله دیدار با سپاهان در روز 18 خرداد برنامه ریزی کردند که البته باتوجه به تصمیم فدراسیون پزشکی - ورزشی برگزاری این مسابقات فعلا در شرایط  مبهمی قرار گرفته اند.

 

با این حال تیم فوتبال ذوب آهن خود را در صف تیم های موافق آغاز لیگ نوزدهم قرار داده و مدیران و مربیان این تیم نیز ترجیح داده‌اند تا در این مدت با دوری از حواشی، مشغول آماده سازی تیم خود باشند. این در حالی است که ذوب آهن 22 امتیازی یکی از تیم های کاندیدای سقوط به حساب می‌آید اما با این وجود کادرفنی سبزپوشان اصفهانی از تصمیم ستاد مقابله با کرونا حمایت کرده است.

 

تمرین امروز ذوب آهن نیز از دقایقی قبل آغاز شده و شاگردان رادولوویچ در غیاب سرمربی خود، تلاش می‌کنند به فرم مورد نظر کادرفنی برسند.

دیدگاه‌ها