کد خبر : 1686407 | 08 خرداد 1399 ساعت 18:15 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

نه مسی، نه رونالدو؛ ستاره والنسیا الگوی دی ماریا

کیلی گونسالس که زمانی در والنسیا فوق العاده کار می کرد، الگوی فوتبالی آنخل دی ماریاست.

نه مسی، نه رونالدو؛ ستاره والنسیا الگوی دی ماریا

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا از سال 2010 تا 2014 بازیکن رئال بود و در کنار دیگر ستاره های این تیم، موفق به فتح یک لیگ قهرمانان، یک لالیگا، یک سوپرکاپ اسپانیا و دو کوپا دل ری شد. نقش او در بسیاری از گل های رونالدو مشهود بود و وقتی از رئال راهی یونایتد شد، رونالدو یکی از ناراحت ترین بازیکنان رئال بود. دی ماریا در تیم ملی آرژانتین نیز سال هاست با مسی هم تیمی است.

او از جمله فوتبالیست هایی است که افتخار بازی کنار دو فوق ستاره فوتبال دنیا نصیبش شده ولی الگوی خود را بازیکنی دیگر معرفی کرد.

 

 

1499474

 

 

دی ماریا در این رابطه گفت:« الگوی بزرگ من کیلی گونسالس است که در همان پست من بازی می کرد. او با پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین و چند باشگاه اروپایی(ساساگوسا، والنسیا و اینتر) درخشید و در تیم روساریو سنترال، باشگاه نخست و محبوبم، بازی خود را آغاز کرد. من خوش شانس بودم که قبل از آمدن به اروپا با این بازیکن همبازی بودم.»

 

 

1499473

 

 

دی ماریا درباره مهم ترین گلی که به ثمر رسانده است، گفت:« گلی که در فینال المپیک 2008 برابر نیجریه به ثمر رساندم، مهم ترین گل دوران بازیگری ام بود. لحظه استثنایی و خاصی بود. مجموعه ای از ستاره ها من را احاطه کردند و مهم تر اینکه بازی فینال بود. بازی های المپیک برای من بسیار مهم بود چرا که زیاد در بنفیکا بازی نمی کردم و این گل واقعا تاثیر گذار بود.»

 

او درباره بهترین گلی که تا کنون دیده است، گفت:« گل مسی برابر ختافه و گل مارادونا به انگلیس. هر دو بازیکن توپ را از وسط زمین گرفتند و با پشت سر گذاشتن همه بازیکنان و دروازه‌بان آن را تبدیل به گل کردند.»

 

 

1474405

دیدگاه‌ها