کد خبر : 1686411 | 08 خرداد 1399 ساعت 18:37 | 7K بازدید | 5 دیدگاه

ثاقبی: شرکت در تمرینات یعنی خودکشی!

شاهین ثاقبی هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برگزاری لیگ را بی انصاف در حق فوتبال ایران میداند

ثاقبی: شرکت در تمرینات یعنی خودکشی!

به گزارش ورزش سه، شش بازیکن تیم ماشین سازی با تست های کرونا مثبت اعلام شده است تا بازیکنان این تیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی نباشند. شاهین ثاقبی گفتگویی با خبرنگار ما داشته است که در ادامه می خوانید.

 

هافبک ماشین سازی در خصوص نتایج کرونا در تیم ماشین سازی گفت: خوشبختانه نتایج آزمایشات من منفی بود و متاسفانه چند تن از همبازیانم مبتلا شده اند و معلوم نیست در این چند روز که از ناقل بودن آنان بی خبر بودیم ماهم مبتلا و ناقل شده ایم یا نه و همین موضوع اعصاب و روانم را برهم زده و دیگر بچه های تیم نیز شرایط مساعدی ندارند.

 

شاهین ثاقبی درخصوص آخرین وضعیت خود و دیگر بازیکنان ماشین سازی گفت: من و 14 بازیکن در یک هتل مستقر هستیم و دو بازیکن دیگر نیز در هتلی دیگر که اکثریت را تشکیل می دهیم و همگی از دیشب در اتاق های خود قرنطینه هستیم. آقای دکتر عباسزاده نیز دیروز به هتل آمدند و نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردند ولی نمی دانم تا چه زمانی باید چنین شرایطی را تحمل کنیم.

 

هافبک ماشین سازی درخصوص اینکه برخی از بازیکنان مطرح ماشین سازی اعلام کرده اند در تمرین حضور نخواهند داشت گفت: بحث منم کردن نیست ولی مشخص نیست چه کسی ناقل است و چه کسی ناقل نیست و من خودم در شرایط فعلی نمیتوانم در تمرینات حضور یابم و شرکت در تمرینات یعنی خودکشی و انصاف نیست با برگزاری غیر کارشناسی لیگ برتر با جان خانواده اهالی فوتبال بازی کرد و فراموش نکنیم که انصاف هم نیمی از ایمان است .

 

ثاقبی گلایه ای بر برگزاری مسابقات دارد و دراینباره توضیح می دهد: امروز آزمایش میگیرند و دو تا سه روز دیگر جواب آن مشخص میشود و در این مدت هر اتفاقی میتواند رخ بدهد. من دیشب جواب منفی گرفته ام ولی نمی دانم از دوشنبه تا چهارشنبه با بچه هایی که ناقل بودند ارتباط داشته ام یا نه ولی این یک واقعیت است که فوتبال ما ساختار و امکانات لازم را برای برگزاری مسابقات در شرایط فعلی را ندارد.

دیدگاه‌ها