کد خبر : 1686414 | 08 خرداد 1399 ساعت 18:47 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی، نریمان جهان و رحیمی مقدم در جمع برترین‌های استان

برترین های آذربایجان شرقی انتخاب شدند

سرمربی آذربایجانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای پنجمین بار به‌عنوان برترین مربی فوتبال در استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه"، هرساله در استان آذربایجان شرقی بر اساس زمان‌بندی از قبل اعلام‌شده طی جشنواره‌ای به نام "جشنواره هدف" با انتخاب داورانی برجسته از هر حوزه اقدام به انتخاب برترین‌های ورزش در آن استان می‌شود.


 امسال هم این جشنواره با تمام مشکلاتی که در پیش رو بود از این اقدام غافل نماند و طی یک برنامه‌ریزی مدون استان آذربایجان شرقی برترین‌های ورزش خود را در رشته‌های ¬(هندبال، گلف، شنا-شیرجه- واترپلو، ژیمناستیک، ووشو، ورزش روستایی، تنیس، تیراندازی، سه‌گانه، نابینایان و کم‌بینایان، تیراندازی باکمان، ناشنوایان، ورزش‌های رزمی، بدن‌سازی و پرورش اندام، اسکیت، اسکواش، دوچرخه‌سواری، بوکس، تنیس روی میز، دانش‌آموزی، والیبال، کونگ‌فو، هاکی، کبدی، بسکتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، بدمینتون، جانبازان و معلولین، کوهنوردی، اسکی، انجمن‌های ورزشی، شطرنج، کارگران، شمشیربازی، دوومیدانی، کشتی، قایقرانی، فوتبال، فوتسال) شناخت.


 در بخش فوتبال نیز این انتخابات در 7 بخش که شامل (برترین ورزشکار مرد، برترین ورزشکار زن، برترین داور مرد، برترین داور زن، برترین مربی مرد، برترین مربی زن، برترین پدیده) صورت گرفت که در آن رسول خطیبی ملی‌پوش اسبق تیم‌های تراکتور، پاس و استقلال که در حاضر سرمربیگری تیم آلومینیوم اراک را برعهده‌گرفته دارد برای پنجمین بار از نگاه داوران به‌عنوان برترین مربی مرد و سامان نریمان جهان بازیکن تیم فوتبال نفتچی باکو به‌عنوان برترین ورزشکار مرد در رشته فوتبال انتخاب شدند. ضمن آنکه سعید رحیمی مقدم نیز عنوان برترین داور سال استان آذربایجان شرقی را از آن خودش کرد.

 

1499485

دیدگاه‌ها