کد خبر : 1686433 | 08 خرداد 1399 ساعت 20:31 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت سه روزه PSG برای دائمی کردن قرارداد ایکاردی

اسکای اسپورتس مدعی پاری‌سن‌ژرمن تنها تا تاریخ ۳۱ می برای پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون یورو برای دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی فرصت خواهد داشت.

فرصت سه روزه PSG برای دائمی کردن قرارداد ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته و در حالی که بحث های زیادی پیرامون تیم های خواهان مائورو ایکاردی مطرح شده بود و حتی گفته شد که این بازیکن در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد اما نهایتاً او لیگ یک فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

مهاجم آرژانتینی در بدو ورود خود توانست عملکرد خوبی را در تیم فرانسوی ارائه دهد و تا به اینجا در ۳۱ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن آمار ۲۰ گل زده را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شده PSG علاقه زیادی به دائمی کردن قرارداد این بازیکن داشته باشد.

 

 

1491905

 

 

در روزهای گذشته اما رسانه‌های ایتالیایی و فرانسوی مدعی شدند که پاری سن ژرمن قصد ندارد مبلغ ۷۰ میلیون یورویی را برای دائمی کردن قرارداد ایکاردی بپردازد و می خواهد از اینتر تخفیف بگیرد. با این حال گفته شد که نراتزوری نیز در برابر کاهش قیمت مقاومت کرده است.

 

در همین رابطه اما اسکای اسپورتس مدعی شده که پاری‌سن‌ژرمن تنها سه روز دیگر یعنی تا تاریخ ۳۱ می برای پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون یورو و دائمی کردن قراردادی ایکاردی وقت دارد و بعد از آن ممکن است اینتر حتی این مبلغ را بالاتر هم ببرد.

دیدگاه‌ها