کد خبر : 1686442 | 08 خرداد 1399 ساعت 21:10 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال، مقصد بعدی مدافع برزیلی آرسنال؟!(عکس)

خبرنگار معروف عربستانی مدعی شد که الهلال قصد دارد برای جذب داوید لوییز اقدام کند.

الهلال، مقصد بعدی مدافع برزیلی آرسنال؟!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داوید لوییز که در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ روزهای فوق العاده ای را در چلسی پشت سر گذاشت. این ستاره برزیلی اما نهایتاً در سال ۲۰۱۴ تصمیم به ترک این تیم گرفت و در همین راستا راهی پاری سن ژرمن شد. با این حال او نتوانست عملکرد قابل قبولی در تیم فرانسوی ارائه دهد و همین موضوع باعث شد که دوباره به استمفوردبریج بازگردد.

 

 

1444240

 

 

ارائه نمایش های پر اشتباه و نیمکت نشینی های متوالی در چلسی باعث شد داوید لوئیز در تابستان گذشته این تیم را به مقصد یک باشگاه لندنی دیگر یعنی آرسنال ترک کند. با این حال آرسنال هم نتوانست باعث احیای این مدافع برزیلی شود تا روز گذشته اسکای اسپورتس مدعی شود که لوییز در پایان فصل تیم لندنی را ترک خواهد کرد.

 

حالا و در همین رابطه اما خبرنگار معروف عربستانی یعنی نواف الاسیوی مدعی شده که باشگاه‌ متمول الهلال عربستان به جذب داوید لوییز علاقه نشان داده و قصد دارد این بازیکن را عربستان بیاورد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که این ادعا تا چه میزانی صحت دارد و آیا داوید لوییز هم به زمره دیگر بازیکنان بزرگی که فوتبال آسیا را برای پایان دوران فوتبال خود انتخاب کرده‌ بودند، خواهد پیوست یا خیر.

 

 

 

1499508

دیدگاه‌ها