کد خبر : 1686482 | 09 خرداد 1399 ساعت 09:31 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بارسا: بدون هواداران خیلی چیزها تغییر می کند

یوردی آلبا مدافع اسپانیایی بارسلونا می گوید که بازی کردن در ورزشگاه های خالی یک اتفاق متفاوت به حساب می‌آید.

مدافع بارسا: بدون هواداران خیلی چیزها تغییر می کند

گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که یازده هفته باقی مانده رقابت‌های لالیگا در مدت زمان بیش از یک ماه برگزار خواهد شد و در حال حاضر نیز تیم ها تمرینات خود را برای ازسرگیری مسابقات پیگیری می‌کنند. البته به نظر می رسد که بارسا علاوه بر لالیگا در ماه آگوست باید در لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان برود.

 

مدافع اسپانیایی بارسلونا یعنی یوردی آلبا در مصاحبه‌ای گفت: " من می دانم که چه چیزهایی را می توانم کنترل کنم و هم تیمی هایم نیز این موضوع را درباره خودشان می دانند. ما باید با احتیاط زیادی جلو برویم. این احساس وجود دارد که ما می‌خواهیم به بازی‌ها برگردیم اما بدون هواداران خیلی چیزها تغییر می‌کند."

 

 

1449385

 

 

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی قوانین جدیدی در فوتبال وضع شده که به نظر می‌رسد مانند بوندسلیگا باید در لالیگا هم اجرایی شود. آلبا در این باره گفت: " اگر آب دهان خود را به بیرون پرتاب کنید کارت زرد دریافت خواهید کرد. ما این موضوع را در بوندسلیگا دیدیم و مشاهده کردیم که آنها یکدیگر را در آغوش نمی گیرد. آنها حتی بعد از گل زدن هم به سختی جشن می گیرند. خواهیم دید که چگونه می توانیم این مسائل را کنترل کنیم."

دیدگاه‌ها