کد خبر : 1686526 | 09 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 60K بازدید | 1 دیدگاه

حاشیه‌های کیت دوم عجیب توپچی‌ها

یک خرس به بازیکنان آرسنال حمله کرد‍

پیراهن جدید آرسنال که طرح آن به رسانه‌ها درز کرده و حالتی شبیه به پاشیده شدن خون روی پیراهنی سفید دارد جنجالی شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته.

یک خرس به بازیکنان آرسنال حمله کرد‍

به گزارش "ورزش سه"، با درز کردن طرح جدید پیراهن آرسنال برای فصل 2020-2021 طراحی عجیب این پیراهن که حالتی شبیه به پاشیده شدن خون بر روی پیراهنی سفید را تداعی می‌کند بسیار جنجالی شده و واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته.

 

1499650

 

آرسنال در فصل جاری عملکرد چندان راضی‌کننده‌ای نداشته ولی دست‌کم هواداران این تیم از طراحی پیراهن فعلی‌شان که توسط کمپانی آدیداس با نگاهی به طرح سنتی پیراهن باشگاه تولید شده راضی بودند. ولی حالا به نظر می‌رسد آدیداس تصمیم گرفته برای فصل آینده توپچی‌ها به سراغ رنگ غالب سفید برود، آن هم با طرحی بسیار جنجالی.

 

وبسایت فوتی‌ هدلاینز که اغلب پیش از رونمایی پیراهن اصلی تیمها به آن دسترسی پیدا می‌کند برای اولین بار از این طرح جنجالی پرده برداشت.

 

بخش جنجالی این طراحی رگه‌های قرمزرنگی است که بر روی پیراهن پراکنده شده و به قول بسیاری از منتقدین آن را به لباس هالووین شبیه کرده است.

 

یکی از کاربران توییتر، با اشاره به پیراهن زردرنگ این فصل آرسنال آن را به پیراهنی موزی تشبیه کرده و با تشبیه پیراهن جدید این تیم به رگه های له شده تمشک روی پارچه سفید می‌گوید ظاهرا نام باشگاه آرسنال اف‌سی مخفف آرسنال فود کورت است.

 

1499651

 

کاربر دیگری عکسی از یک بستنی سفید وانیلی با رگه‌های قرمز رنگ بر روی آن را منتشر کرده و پیراهن جدید آرسنال را به چنین چیزی تشبیه کرده.

 

1499652

 

یک کاربر دیگر که از هواداران آرسنال است دو پیراهن از دید خودش کلاسیک برای آرسنال را منتشر کرده که به رنگهای سنتی این باشگاه هستند. او می‌گوید پیراهن‌های درست باشگاه باید اینها باشد. به دور از درام، کلاس خالص.

 

1499649

کاربر دیگری که به نظر می رسد هوادار آرسنال است در توییتر نوشت:" یعنی با این پیراهن بتوانیم رقبایمان را بترسیم و از این به بعد در بازی های خارج از خانه هم پیروز شویم؟"

 

یک کاربر دیگر درباره پیراهن جدید آرسنال نوشت:" توپچی‌ها برای پیراهن دوم جدید خود از رده های خون استفاده کرده اند و این نشانه ای است از به بیرون پرتاب شدن شان از جمع چهار تیم اول که هر فصل اتفاق می افتد"

 

اما جالب ترین واکنش توییتری تا این لحظه به کاربری تعلق داشته که در توییتی نوشت:" بازیکنی که این پیراهن را بپوشد انگار خرس به او حمله کرده است!"

 

 

 

 

دیدگاه‌ها