کد خبر : 1686530 | 09 خرداد 1399 ساعت 13:37 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌نژاد:

قاصد نامه تیمهای خصوصی در ترافیک مانده است!

تصمیم به برگزاری مسابقات مربوط به فدراسیون است و به باشگاه ها مربوط نمی‌شود.

قاصد نامه تیمهای خصوصی در ترافیک مانده است!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا ،«مهدی علی‌نژاد» امروز (جمعه) در  برنامه ورزش و مردم در مورد نامه اعتراضی چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر تعطیلی لیگ برتر فوتبال گفت : تا کنون چنین نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان نرسیده است. شاید آورنده این نامه در ترافیک مانده و یا در تبریز، مشهد و یا قائمشهر جا مانده است اما تاکنون چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است.انتشار این نامه در فضای مجازی بوده و به همین خاطر نمی‌تواند مراحل اداری خودش را طی کند. هر کاری قوانین خاص خودش را دارد.این ستاد تصمیم گرفت که بازی‌ها از اواخر خرداد در لیگ برتر و لیگ دسته اول پیگیری شود. ما باید به صورت پلکانی بازگشایی ورزش را بررسی می‌کردیم . در حال حاضر بیشتر صنوف و مشاغل بازگشایی شدند. البته سیاست اصلی ما حفظ سلامت  و معیشت مردم است.

 

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تصمیم به برگزاری مسابقات مربوط به فدراسیون است و به باشگاه‌ها مربوط نمی‌شود. وزارت بهداشت هم دستورالعمل‌های بهداشتی را  مصوب کرده و با اجرای پروتکل باید برنامه‌ها پیش رود. شرایط ایتالیا و اسپانیا نسبت به ایران در اوضاع کرونا به مراتب بدتر و میزان مرگ و میر بالاتری داشت، اما آنها کار خود را انجام دادند و تصمیم بر برگزاری بازی‌ها گرفتند. این ویروس تا 2 سال در ایران خواهد بود و در فصل پاییز شاهد موج دوم آن خواهیم بود.

 

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی را به ما ابلاغ کرده و در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است. ما به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که آنها مجاز به انجام مسابقات هستند و تصمیم در مورد برگزاری و یا عدم برگزاری به عهده آنها است.

دیدگاه‌ها