کد خبر : 1686563 | 09 خرداد 1399 ساعت 18:40 | 91.4K بازدید | 4 دیدگاه

بربال شایعات از آلمان تا سری آ و انگلیس

سردار آزمون خبرساز تر از لوتارو مارتینز!

انتشار اخبار و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی درباره سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ، تمامی ندارد.

سردار آزمون خبرساز تر از لوتارو مارتینز!

 

به گزارش "ورزش سه"، سردار که شب گذشته و در موج تازه‌ای از خبرهای رسانه های ایتالیایی، به تیم میلان لینک شد، حالا به نقل از یک سایت انگلیسی مورد توجه چند تیم از لیگ جزیره نیز هست. وبسایت HITC در خبری که ساعتی پیش آن را منتشر کرده، اینطور نوشته که سردار به آرسنال و اورتون نیز لینک شده است. مهاجمی که قصد دارد تیم زنیت سن پترزبورگ را به مقصد یک چالش جدید ترک کند.

 

آزمون 25 ساله که نزدیک به هشت سال است در سه تیم مختلف لیگ روسیه به میدان رفته و در آنجا درخششی تقریبا همیشگی داشته، حالا باید خود را آماده مهم ترین چالش زندگی خود کند و آن انتخاب یکی از تیم های مدنظر از لیگ های درجه اول اروپایی است. طرفداران فوتبال در حالی به طور میانگین هرروز اخباری را از آزمون در خروجی رسانه ها می‌بینند که حتی شاید میزان توجه به او در حد لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر که با پیشنهاد بارسا مواجه شده، باشد.

نکته مهم درباره آزمون ایجنت او فالی رمضانی است که از سوپر ایجنت های فوتبال جهان به شمار می‌آید و قاعدتا باتوجه به ارتباطات گسترده می‌تواند بهترین مقصد را برای مهاجم ملی پوش زنیت سن پترزبورگ در نظر بگیرد. ظاهرا و بنابر اخبار منابع نزدیک به آزمون، پیشنهادهای انگلیسی نیز کاملا جدی هستند و سردار شاید به جای رفتن به ایتالیا، لیگ برتر انگلبس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. در گزارش سایت HITC به حضور فرهاد مشیری به عنوان مالک تیم اورتون اشاره شده و این که سردار قبلا نیز به این میلیاردر ایرانی معرفی شده بود و شاید کارلو آنچلوتی برای استفاده از استعداد و قدرت سردار، او را به تیم خود بیاورد.

 

 

1499717

 

آزمون که بعد از 8 سال حضور در لیگ فوتبال روسیه حالا در موقعیتی استثنایی برای تغییر پیراهن باشگاه خود است، در مقابل شایعات همه روزه وبسایت های ایتالیایی و انگلیسی خویشتن دار بوده و هرگز برای خود اقدام به بازارگرمی نکرده است اما همانطور که در گفتگویش با برنامه ورزش و مردم گفته، آماده است تا در تابستان یک تصمیم جدید برای زندگی اش بگیرد. بازیکنی که در ایتالیا خیلی ها او را جایگزین آرکادیوش میلیک لهستانی می‌دانند و عقیده دارند که وی با پوشیدن پیراهن آبی رنگ ناپولی جانشین این مهاجم بلند قامت خواهد شد. او در این فصل 14 گل و 7 پاس گل در کارنامه دارد و علاقه باشگاه های اروپایی به او، جای تعجب ندارد.

 

سردار مهاجمی ممتاز و ضربه زنی فوق العاده است و می‌تواند در انواع سبک های فوتبال بدرخشد. یک انتخاب هوشمندانه و مناسب و ادامه ریاضت حرفه ای، شاید او را در موقعیتی قرار داد که پیش از این هیچ مهاجم دیگری در تاریخ فوتبال ایران به آن دست پیدا نکرده بود. اگرچه پیش از او بزرگانی مثل وحید هاشمیان و علی دایی پیراهن تیم بایرن مونیخ را برتن داشته اند.

 

البته موضوع شایعات و اخبار مربوط به انتقال آزمون از روسیه به کشور دیگری در اروپا تازگی ندارد و او تقریبا هر تابستان در معرض این شایعات است اما بنا به دلایلی که خود می‌داند، تلاش های قبلی برای انتقال او به ایتالیا (لاتزیو) و انگلیس به سرانجام نرسیده تا او دوباره سوار بر بال انواع ایستگاه های رادیویی و روزنامه های ایتالیایی، مدام پیراهن ناپل را به تن خود پرو کند. کالچو ناپولی 24 در این باره می‌نویسد: در خصوص این انتقال فقط زنیت تصمیم گیری می‌کند و مسئله اصلی آن ها مبلغی است که روی آزمون قیمت گذاری کرده‌اند: 30 میلیون یورو. عددی که باشگاه روس به هیچ وجه نمی‌خواهد آن را بشکند.

دیدگاه‌ها