کد خبر : 1686585 | 09 خرداد 1399 ساعت 20:44 | 47.9K بازدید | 4 دیدگاه

ما چهار باشگاه با فیفا مکاتبه می‌کنیم

زنوزی: برده شما نیستیم و جام فلزی نمی‌خواهیم

زنوزی می‌گوید: باشگاه تراکتور و ماشین سازی بیش از تمام باشگاه ها پول پرداخت کرده و مشکلی از این بابت ندارد.

زنوزی: برده شما نیستیم و جام فلزی نمی‌خواهیم

 

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی در صحبت های امروز خود در رادیو جوان اشاره کرد که مالک دو تیم تبریزی نیست و به عنوان هوادار صحبت می‌کند: همه جا می‌گویند مالک، مالک، مالک اما من مالک نیستم و هوادار تیم‌های تبریزی به خصوص تراکتور و ماشین‌سازی هستم، مالک این ها شرکت ها هستند و این باشگاه ها زیر نظر این شرکت ها فعالیت می‌کنند. من هوادار هستم و از طرف هواداران خدمت‌ رسانه ها صحبت می‌کنم.

زنوزی درباره این ادعا که صحبت هایش به خاطر این است که حقوق بازیکنان را نپردازد گفت: در رسانه ها خوانده ام که می گویند تراکتور و ماشین پول ندارند به بازیکنان‌شان پرداخت کنند که من این موضوع را از همین جا تکذیب میکنم و اعلام میکنم که با هیئت مدیره ی دو باشگاه صحبت میکنم تا صد در صد مبلغ قرارداد بازیکنان را چه در صورت برگزاری لیگ و چه در صورت عدم برگزاری به بازیکن های تیم پرداخت کنند.

 

وی در این باره افزود: این موضع رسمی ما در این باره است و اتفاقا امروز ساسان انصاری در این باره مصاحبه کرد و گفت بیشتر از دیگر تیم ها پول گرفته اند و موضوع عدم پرداخت در تیم های ما صحت ندارد و این حرفی است که از طرف برخی مسئولین در سازمان لیگ القا می‌شود. در حالی که من تاکید می‌کنم که ما این پول را پرداخت خواهیم کرد. من با دیگر باشگاه ها کاری ندارم اما این دو باشگاه شهر ما پول را خواهند داد و هوادارهای ما دنبال جام فلزی نیستند.

 

زنوزی در بخشی از حرف هایش درباره اتفاقاتی که برای تیم فوتبال تراکتور رخ داد، گفت: مردم جمعه سیاه را فراموش نمی‌کنند، در در سال های گذشته تراکتور سه بار شایسته قهرمانی لیگ بوده که هر بار به نحوی با این مسئله مقابله شده است. البته تراکتور به خاطر عشق و علاقه طرفدار این تیم هستند و کشته مرده جام فلزی نیستند.

 

زنوزی در بخش دیگری از حرف هایش اعلام کرد موضع او پس از نامه ای که 4 باشگاه خصوصی به وزارت ورزش نوشته، همان است و به گفته وی به دلیل شرایط خاص کرونا در کشور و خطری که برای بازیکنان و خانواده هایشان ایجاد می‌کند، این مسابقه نباید برگزار شود. زنوزی در این باره گفت: ما 4 باشگاه خصوصی مصرانه به دنبال احقاق حق هستیم. البته ما 4 باشگاه نیستیم و 15 باشگاه در لیگ هستند که نمی‌خواهند لیگ برگزار شود اما یک تیم می‌خواهد مسابقات ادامه یابد که فدراسیون هم با آن ها همراه است. به نظر من باید به فدراسیون فوتبال بگوییم یک فدراسیون خاص. همانطور که به برنامه هفتگی فوتبالی صداوسیما بگوییم برنامه یک تیم خاص و همینطور وزارت ورزش یک تیم خاص. البته شاید شما بگویید مدیران سایر باشگاه ها نامه را امضا نکرده اند، اما آن ها دولتی هستند و اگر این کار را بکنند از سمتشان برکنار می‌شوند. ما هم مستندات را به فیفا ارسال می‌کنیم تا فیفا در این باره رای بدهد و تصمیم بگیرد.

 

محمدرضا زنوزی همچنین به حضور شرکت های در حاشیه فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: شرکت هایی هستند که پسران مسئولان فوتبال ایران از آن پول در می‌‌آورند و این ها فشار می‌آورند تا سودش را ببرند اما این منصفانه است که من هزینه کنم و آن ها به اهدافشان برسند؟ متاسفانه در این زمینه تعدادی از رسانه ها هم آن ها را همراهی می‌کنند. حالا من نمی‌دانم دانسته یا ندانسته.

 

او در پایان گفت: ما هزینه را پرداخت می‌کنیم و عده ای دیگر سودش را می‌برند. من نوکر هواداران پرطرفدار هم هستم اما آن ها هم سود نمی‌کنند و سرشان کلاه می‌رود. الان ممکن است آن ها از من دلگیر بشوند اما آن ها باید خصوصی شوند چون آن موقع یک شخص نمی‌تواند به نفع منافع خودش از آن ها سود استفاده کند.

 

زنوزی در پاسخ به این سوال که اگر تیم تراکتور در صدر جدول بود هم اوضاعش همین بود، گفت: همانطور که گفتم ما سه بار جام در دستمان بود و آن را از ما گرفتند و ما حرفی نزدیم. اگر هدف ما فقط جام گرفتن بود می‌رفتیم کارهایی را مثل بقیه می‌کردیم تا به جام برسیم اما این کار را نمی‌کنیم. ترک ها شعور و جوانمردی دارند و نباید به شعور و جوانمردی ترک ها توهین بشود.

 

وی با بیان اینکه ما همه چیزمان به همه چیزمان می‌خورد، گفت: اسم لیگ برتر را از انگلستان برداشته‌ایم ولی سیستم آن را از مالدیو!

دیدگاه‌ها