کد خبر : 1686596 | 09 خرداد 1399 ساعت 22:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

برزیلی‌های گیتی‌پسند به فینال می‌رسند

دروازه‌بان و بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی‌پسند تا یک هفته آینده به اردوی این تیم اضافه می‌شوند.

برزیلی‌های گیتی‌پسند به فینال می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، فینال رفت لیگ برتر فوتسال در حالی روز سی‌اُم خردادماه در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد که تیم گیتی‌پسند سعی دارد با تمام توان و با حضور تمام بازیکنان‌اش مقابل مس سونگون ورزقان قرار بگیرد تا بتواند شکست فصل گذشته را جبران کرده و به قهرمانی برسد.

 

آلکس فالکون، دروازه‌بان برزیلی که در اواسط فصل و به‌عنوان جانشین سپهر محمدی به گیتی‌پسند اضافه شد، توانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و یک گل هم در دیدار با سن‌ایچ ساوه به ثمر رساند، یکی از نفراتی است که تا هفته آینده به تمرینات گیتی‌پسند محلق خواهد شد.

 

والکس رایماندو، دیگر بازیکن برزیلی گیتی‌پسند هم که یکی از نفرات موثر این تیم در راه رسیدن به فینال بوده نیز تا قبل از فینال لیگ برتر به ایران برمی‌گردد و اصفهانی‌ها را مقابل مس سونگون همراهی می‌کند.

 

فالکون و رایماندو یک ماه قبل ایران را به مقصد برزیل ترک کرده بودند که بنابر هماهنگی انجام شده توسط باشگاه گیتی‌پسند، قرار است تا روز جمعه هفته آینده، شانزدهم خردادماه به ایران برگردند.

 

باشگاه گیتی‌پسند به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای ورود این دو بازیکن برزیلی به ایران است تا در کوتاه ترین زمان ممکن به تمرینات این تیم تا قبل از دیدار فینال لیگ برتر اضافه شوند.

دیدگاه‌ها