کد خبر : 1686616 | 10 خرداد 1399 ساعت 02:25 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

برندان راجرز: کرونا گرفتم، نمی توانستم راه بروم

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، فاش کرد که مدتی کوتاهی بعد از توقف رقابت های لیگ برتر، به کرونا مبتلا شد اما اکنون به طور کامل بهبود پیدا کرده است.

برندان راجرز: کرونا گرفتم، نمی توانستم راه بروم

به گزارش "ورزش سه"، در ماه مارس بود که راجرز فاش کرد که سه بازیکن لسترسیتی نشانه های ابتلا به کرونا داشتند و به همین دلیل، در قرنطینه قرار گرفتند. پیروزی 4-0 لسترسیتی مقابل استون ویلا، آخرین دیدار لیگ برتر پیش از توقف این رقابت ها بود.

 پیش از این میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از ابتلای خود به کرونا خبر داد و اکنون راجرز هم فاش کرد که با این بیماری دست و پنجه نرم کرده است.

او به بی بی سی گفت:" من و همسرم دقیقا بعد از تعطیلی بازی ها، دچار کرونا شدیم. یک هفته بعد، من واقعا با آن درگیر شده بودم. نه بویی احساس می کردم و نه مزه ای. توانی نداشتم، همسرم هم همین طور بود. تست دادیم و هر دو به آن مبتلا شده بودیم. به سختی می توانستم راه بروم.

 

1457071

 

من را به یاد بالا رفتن از کوه کلیمانجارو انداخت که هر چه قدر بالا می رفتیم، سخت تر نفس می کشیدیم. 10 متر راه رفتن خیلی سخت بود. واقعا احساس ضعف می کردم و اشتها غذا خوردن نداشتم. برای سه هفته هیچ مزه ای احساس نمی کردم."

تیم های لیگ برتر مرحله اول تمرینات شان را از هفته قبل آغاز کردند و از روز چهارشنبه هم اجازه تمرینات گروهی آنها صادر شد. راجرز در این مورد گفت:"  خوب بود که بار دیگر با تیم در تماس باشم و نزدیک آنها قرار داشته باشم.

در چند روز گذشته ما به 12 گروه تقسیم شدیم که نرمال نبود اما طوری که بازیکنان به آن عادت کردند، واقعا خوب بود. ریتم تمرینات تغییر کرده است اما من از شرایط فیزیکی بازیکنان بسیار راضی هستم و طوری است که انگار آنها هیچ وقت تعطیل نبودند."

دیدگاه‌ها