کد خبر : 1686621 | 10 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: رئال بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها است

مارسلو، ستاره برزیلی رئال مادرید می‌گوید از خبر شروع مجدد لالیگا بسیار خوشحال بوده و بی‌صبرانه منتظر بازگشت به زمین فوتبال است.

مارسلو: رئال بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها است

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو، ستاره برزیلی خط دفاع رئال مادرید می‌گوید در مدتی که لالیگا به دلیل اپیدمی کرونا در حالت تعلیق به سر می‌برده دلش برای فوتبال تنگ شده و حالا بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد لیگ اسپانیا است.

 

1499763

 

لالیگا از ماه مارس و با شیوع ویروس کووید19 در اسپانیا به حالت تعلیق درآمد ولی در روزهای اخیر رسما اعلام شد که مسابقات این فصل لیگ اسپانیا از تاریخ 11 ژوئن با برگزاری دیدار دو تیم سویا و بتیس از سر گرفته خواهد شد.

 

مارسلو در گفتگویی با تلویزیون رئال مادرید در این باره گفت:" هیچوقت پیش نیامده بود که مدتی اینقدر طولانی نتوانیم روی چمن تمرین کنیم. از زمانی که فوتبال متوقف شود حسرت ما برای فوتبال بازی کردن هم شروع شد. هیچوقت اینقدر دوست نداشتیم دوباره فوتبال بازی کنیم".

 

ستاره برزیلی خط دفاع رئال در ادامه گفت:" شرایط این مدت طوری بود که ما هیچوقت تجربه‌اش را نداشتیم. ولی باید سعی کنیم از همین تجربه نکات مثبت را بگیریم. همه ما سالم هستیم و تمریناتی که در این مدت انجام داده‌ایم باعث شده دوباره ریتم تیمی‌مان را بدست بیاوریم. وقتی شما مدتی طولانی پایتان به توپ نمی‌خورد وقتی برمی‌گردید کمی طول می‌کشید تا به شرایط قبلی‌تان برگردید ولی ما حالا بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها