کد خبر : 1686623 | 10 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های هفته اول شروع مجدد سری آ اعلام شد

در ایتالیا اعلام شد که هفته اول شروع مجدد سری آ با برگزاری بازی‌های باقی‌مانده از هفته بیست و پنجم این لیگ برگزار خواهد شد.

بازی‌های هفته اول شروع مجدد سری آ اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام سازمان لیگ ایتالیا، هفته اول شروع مجدد لیگ سری آ که قرار است در روزهای 20 و 21 ژوئن برگزار شود شامل برگزاری چهار بازی خواهد بود که از هفته بیست و پنجم رقابت‌ها باقی مانده بود. البته پیش از این، فینال جام حذفی ایتالیا در روز 17 ژوئن برگزار خواهد شد.

 

1499766

 

روز پنج‌شنبه دولت ایتالیا به فوتبال این کشور چراغ سبز نشان داد و اعلام کرد می‌تواند مسابقات خود را از تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) از سر بگیرد.

 

سری آ دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسابقات باقی‌مانده از هفته بیست و پنجم لیگ، که به دلیل تعلیق ناشی از بحران کرونا انجام نشده بود، در اولین هفته شروع مجدد لیگ برگزار خواهد شد. همچنین اعلام شد که فینال کوپا ایتالیا هم روز 17 ژوئن برگزار خواهد شد هر چند تاریخی برای برگزاری دو دیدار نیمه‌نهایی این رقابتها اعلام نشده است.

 

بر اساس اعلام سری آ، چهار بازی باقی‌مانده از هفته بیست و پنجم، بازی‌های آتالانتا – ساسولو، هلاس ورونا – کالیاری، اینتر – سامپدوریا، و تورینو – پارما در روزهای 20 و 21 ژوئن برگزار خواهند شد. برنامه هفته بعدی یعنی هفته بیست و هفتم بعد از برگزاری این مسابقات اعلام خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها