کد خبر : 1686667 | 10 خرداد 1399 ساعت 12:52 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم هایی که برزای به آن ها خوب گل می زند(عکس)

مهاجم جنوبی تیم گل گهر در روزهای آغاز تمرینات مجدد تیمش آمادگی و روحیه بالایی را به نمایش گذاشته است.

تیم هایی که برزای به آن ها خوب گل می زند(عکس)

به گزارش" ورزش سه" بهنام برزای مهاجم تیم فوتبال گل گهر هرچند در این فصل نتوانسته گل های زیادی به ثمربرساند اما یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش بوده است. 


برزای در 27 سالگی یکی از مهره های باتجربه گل گهر در این فصل به حساب می آید و در 9 بازی باقیمانده می تواند یکی از بازیکنان کلیدی مجید جلالی باشد.

 

او امسال تنها یک گل برای گل گهر زده و البته آن هم گل مهمی در بازی برابر تیم سابقش استقلال بود. تیمی که دو فصل و نیم خوب را با آن سپری کرده بود.


او در لیگ شانزدهم یکی از بهترین فصل هایش فوتبالی اش را با استقلال سپری کرد. در فصلی که علیرضا منصوریان یک تیم جوان و پرانرژی را در اختیار داشت ، برزای در لیگ پانزدهم برای استقلال در هجده بازی به میدان رفته و 2 گل زد و 2 پاس گل هم داده بود. اما در لیگ شانزدهم او با وجود آنکه در خیلی از بازی ها توسط منصوریان در وینگر چپ و راست بازی کرد اما نمایش فوق العاده ای داشت؛ 4 گل در لیگ و یک گل در جام حذفی که در موفقیت های آن فصل استقلال تاثیرگذار بودند.

 

1499838


او در پایان لیگ هفدهم از استقلال به صنعت نفت تیمی که از آن شروع کرده و نامش مطرح شده بود پیوست. او تنها یک نیم فصل در آبادان ماند و به پدیده (شهرخودرو) پیوست و در پانزده مسابقه برای این تیم یک گل ارزشمند و سه امتیازی به استقلال زد و سه پاس گل باارزش هم برابر سپیدرود ، فولاد و نفت مسجد سلیمان داد و یکی از خوب های تیمش در نیم فصل دوم بود.


 او با توجه به سرعت و تکنیکی که دارد معمولا به عنوان مهاجمی خارج از هجده قدم بازی می کند. اتفاقی که در گل گهر که مهاجمان نوک تخصصی در ترکیبش دارد افتاده و برزای علاوه بر فشاری که بر بازیکنان دفاعی می آورد می تواند در نقش بازیکن فضاساز و گلساز نقش ایفا کند. 


نکته جالب درباره برزای اینکه تا به حال بیشترین گل هایش را به یک تیم به تیم های استقلال و سپاهان زده است. او دوبار برابر این دو تیم گل زده است که آخرین گلش به استقلال در بازی رفت همین لیگ نوزدهم بود. بازی بعدی گل گهر طبق برنامه برابر سپاهان است و این شاید روز گلزنی مجدد برزای باشد.

 

1499836

دیدگاه‌ها