کد خبر : 1686698 | 10 خرداد 1399 ساعت 14:45 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیکان پیشنهادی داد که جا خوردم؛

جلالی نیازمند و قلعه نویی را با هم آنفالو کرد !

پیام نیازمند از ماجرای عجیب جدایی‌اش از پیکان و پیوستنش به سپاهان صحبت کرده؛ از جدی گرفته نشدنش توسط پیکانی‌ها تا تحت‌تاثیرقرار گرفتنش توسط سپاهانی‌ها و البته واکنش جالب مجید جلالی به این انتقال.

جلالی نیازمند و قلعه نویی را با هم آنفالو کرد !

پیام نیازمند جزئیات قابل توجهی از انتقالش به باشگاه سپاهان و رفتار باشگاه پیکان با خودش که آن را بی احترامی توصیف می کرده، ارائه داده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، بهنام مددی در زمان انتقال پیام نیازمند به سپاهان مدیررسانه ای باشگاه سپاهان بود و به همین دلیل در جریان جزئیات این انتقال قرار دارد. 

 

او در گفتگویی که در ادامه می خوانید اینطور یکی از سوالاتش را با توجه به اشرافی که از درون باشگاه به موضوع داشته، مطرح کرد.

 

بهنام مددی- جدایی تو و پیکان شاید ساده انگارانه با تو برخورد شد. خیلی ها فکر می کردند تو بچه پیکان هستی و نمی روی. شماها نمی توانید نقش پیکان در بزرگ شدنتان در فوتبال بکنید، ولی چقدر بد است که یک بازیکن در اولین سالی که چهره می شود، طوری با او قرارداد بسته می شود که می تواند خیلی راحت جدا شود. مخصوصا بازیکنانی که سال ها تحت مالکیت خودش بوده است. اصلا خودت هم دوست داشتی بمانی ولی اتفاقاتی افتاد که تو را دلسرد کردی. حتی آقا مجید به تو زنگ زد و گفتی من به اصفهان آمده ام ولی قرارداد نمی بندم ولی دو ساعت بعد عکس تو با شال سپاهان منتشر شد. البته دم سپاهانی ها گرم. این حرفه ای گری آنها را نشان می دهد. در مورد این ماجرا توضیح بده که با توجه به تیم های دیگر چرا سپاهان را انتخاب کردی؟

 

پیام نیازمند در پاسخ به این موضوعاتی که توسط بهنام مددی مطرح شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: بله آن سال به غیر از استقلال و پرسپولیس از تمام تیم ها پیشنهاد داشتم. امیدوارم آقای طهماسبی و شیعی از حرف های من ناراحت نشوند. البته این اتفاق سبب خیر شد و به سپاهان آمدم و مسیرم هموارتر شد. ولی این داستان جدایی ام از یک مصاحبه من شروع شد. وقتی لیگ تمام شد، بازیکن آزاد بودم و باشگاه با من تمدید نکرده بود. من گفته بودم دوست دارم یک فصل دیگر در پیکان بمانم. بعد از این خیلی از مربیان لطف کردند و با من تماس گرفتند و پیشنهادهای رسمی و غیررسمی به من دادند. دستم خیلی باز بود. من با باشگاه صحبت می کردم فکر می کردند بازار گرمی می کنم. یک بار با مدیر برنامه هایم به باشگاه برای مذاکره رفتیم ولی یک پیشنهادی به من دادند که جا خوردم. شاید همه بگویند که همه چیز پول نیست ولی به من پیشنهادی دادند که جا خوردیم ولی کوتاه نیامدند. مدیر برنامه های من حتی 2 هفته به باشگاه می رفت و می آمد ولی موضع باشگاه تغییری نکرد. خیلی منتظر آقا مجید یا مهندس شیعی شدم و فکر می کردم که تلاش می کنند برای ماندن ولی همانطور که گفتی فکر می کنم که این داستان را جدی نگرفتند. روز آخر که باشگاه رفتم آقای طهماسبی بود. او گفت که این پیشنهاد آخر ماست و بیشتر از این به پیام نمی دهیم. من گفتم این حرف آخرتان است؟ گفتم من پیشنهاد دارم. آقا مجید هم 2 هفته که من مذاکره می کردم، با من تماسی نگرفت. بعد از این دو هفته گفتم دیگر دوست ندارم بمانم؛ چون بی احترامی کردند به بازیکن آکادمی خودشان. خیلی ناراحت شدم و به من برخورد.

 

1477247

 

نیازمند در بخش بعدی حرف هایش به انتخاب امیرقلعه نویی برای هدایت سپاهان اشاره کرد و حرف هایش را از سر گرفت: شب همان روزی که با ناراحتی از باشگاه پیکان بیرون زدم، با خانواده در رستوران نشسته بودیم؛ یادم می آید که ساعت 8 شب بود. دیدم خبر زده اند که امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان شد. نشسته بودم و غذا را خوردیم. یک ساعت من شماره آقای فتاحی از باشگاه سپاهان روی خط من آمد. زنگ زدند که بلیت گرفته ایم و برای مذاکره به اصفهان بیایید. بعد دیدیم زمین تا آسمان پیشنهادات باشگاه پیکان با باشگاه سپاهان فرق دارد ولی با اینکه از شهرم برای اولین بار بود که می خواستم دور شوم و خیلی سختم بود، دیدم شرایط خوب است و از رفتار سپاهان خوشم آمد. بعد هم سریع زنگ زدم به آقا مجید که اجازه بگیرم. گفتم من صحبت کردم و شرایط خیلی خوب است. برگه را آماده کردند که امضا کنم؛ گفتم از شما اجازه بگیرم. گفت من جایی امیرقلعه نویی را دیده بودم و صحبت کردیم ولی فکر می کردم بی خیال تو می شوند. گفتم نه الان باشگاه سپاهان هستم و مذاکرات اینطور بوده و خوب پیش رفته است؛

 

گلر ملی پوش سپاهان سپس به حرف های مجید جلالی اشاره کرد و ادامه داد: آقا مجید گفت تو بیا حرف های ما را بشنو و بعد برو هر کاری دوست داری بکن. یک زمانی آقا مجید این حرف را زد که نمی توانستم کاری کنم. نه به آقا مجید می توانستم بگویم که کار تمام شده و نه به باشگاه سپاهان می توانستم بگویم که بروم تهران و با مربی ام صحبت کنم و برگردم و قرارداد ببندم. خود آقای مطهری هم با من تماس گرفت و صحبت کرد ولی کار طوری پیش رفته بود که دیگر نمی شد کاری کرد. آقا مجید هم همان لحظه در اینستاگرام ما رو آنفالو کرد (باخنده). تا عکس را گذاشتم، آنفالو شدم. هنوزم که هنوز است ولی خیلی ایشان را دوست دارم و هر جا صحبت می کنم می گویم که فوتبالم را مدیون آقا مجید هستم و ایشان برای اولین بار به من اعتماد کرد  و به من بازی داد. به هر حال ولی این اتفاقات سبب خیر شد و مسیر من هموار شد. 

 

جالب اینکه مجید جلالی همزمان با پیام نیازمند، امیرقلعه نویی را هم پس از انتشار عکس پیوستن او به سپاهان آنفالو کرده تا نشان بدهد که چقدر از این موضوع ناراحت شده است. 


البته در بخش پایانی این بحث، بهنام مددی با خنده به نیازمند اطلاع داد که مجید جلالی دوباره او را در اینستاگرام فالو کرده است.

دیدگاه‌ها