کد خبر : 1686702 | 10 خرداد 1399 ساعت 14:18 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

هر روز تمرین دادن مسی یک افتخار است

کیکه ستین سرمربی بارسا بار دیگر از اینکه هدایت فوق ستاره ای چون یونل مسی را در اختیار دارد، ابراز خوشحالی کرد.

هر روز تمرین دادن مسی یک افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین ژانویه گذشته بود که جانشین ارنستو والورده در بارسلونا شد اما روند نتیجه گیری های تیم با او هم تغییر خاصی نکرده است. بارسا در خانه حریفان صلابت بازی های نوکمپ را ندارد و پس از شکست در ال کلاسیکو خوش شانس بود که توانست یک هفته بعد صدر را پس بگیرد و تا پیش از تعطیلی لالیگا رتبه اول را از آن خود کند.

 

 

1498299

 

 

امید اول بارسا مثل همیشه لیونل مسی است و کیکه ستین خوشبین است که به لطف درخشش این بازیکن و بازگشت ستاره ای چون لوئیس سوارز، بتواند با از سرگیری لالیگا رتبه نخست را حفظ کرده و بارسا را در نهایت قهرمان رقابت ها کند.

 

ستین در مورد لیونل مسی گفت:« من در بهترین تیم دنیا هستم و با بهترین فوتبالیبست های دنیا کار می کنم. بدون شک مسی بهترین بازیکن جهان است و هر روز تمرین دادن او برایم یک افتخار محسوب می شود.»

 

 

1499862

 

 

ستین در مورد ادر سارابیا دستیار جنجالی خود گفت:« دور و بر من را افرادی احاطه کرده اند که همیشه آماده وپرانگیزه اند. شاید حتی پرانگیزه تر از من. ادر را از زمانی که کوچک بود می شناسم و مطمئنم که او در آینده یک مربی خوب در دنیای فوتبال خواهد شد.»

 

قبول سرمربیگری بارسا:« از مدت ها پیش نام من به بارسا پیوند خورده بود و سبک و دیدگاه فوتبالی من با فلسفه بارسا همخوانی دارد. روزی که هدایت بارسا را قبول کردم، گفتم که آماده این چالش هستم و اینکه خودم را تغییر نخواهم داد. وظیفه من به عنوان سرمربی این است که بهترین بازی را از بازیکنانم بگیرم و اگر موفق شوم، تیم هم به اهداف خود خواهد رسید.»

 

دیدگاه‌ها