کد خبر : 1686718 | 10 خرداد 1399 ساعت 15:49 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

گری مِدِل ادعا کرد

ویدال دیوانه ی بازی برای بوکاجونیورز است

هم تیمی آرتورو ویدال در تیم ملی شیلی معتقد است که رویای این بازیکن، بازنشستگی با پیراهن بوکاجونیورز است.

ویدال دیوانه ی بازی برای بوکاجونیورز است

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال این روزها در کانون شایعات قرار دارد. ستاره شیلیایی بارسا هنوز یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد ولی صحبت از انتقال احتمالی او به اینتر است. ارتباط خوبی بین او و آنتونیو کونته سرمربی اینتر وجود دارد و گفته می شود او یکی از کسانی است که با لائوتاور مارتینز معاوضه خواهد شد. ویدال زمستان گذشته تا یک قدمی جدایی از بارسا پیش رفت ولی اخراج والورده و آمدن کیکه ستین همه چیز را منتفی کرد. اکنون باید دید تابستان پیش چه رخ خواهد داد.

 

 

 

1499892

 

 

گری مِدِل ستاره شیلیایی سابق اینتر و سویا معتقد است که ویدال، فوتبالش را در بوکا تمام خواهد کرد. مِدِل که خود سابقه بازی برای بوکاجونیورز را در کارنامه دارد، گفت:« آرتورو ویدال در بوکا بازی خواهد کرد؛ چه با من و چه بی من. او تمام حساب های بوکا در شبکه های اجتماعی را فالو دارد و کشته مرده بازی برای این تیم است. اغلب در مورد بوکا از من سوال می پرسد و می دانم که دوست دارد فوتبالش را در این باشگاه تمام کند.

بوکا تنها باشگاه آرژانتینی است که در اروپا و دنیا هوادار دارد. در ایتالیا برای مثال همه بوکا را می شناسند ولی ریورپلاته را نه.»

 

 

1499893

 

 

مِدِل همچنین فاش ساخت که از بوکا پیشنهاد دریافت کرده است:« دو سال دیگر با بولونیا قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند باشم اما می دانید که در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. با رومن ریکلمه(ستاره سابقه بوکا و مدیر اجرایی فعلی تیم) هفته ای یک بار صحبت می کنیم و او به من اخیرا پیشنهاد بازی برای بوکا را داد. در سن پایین برای بوکا بازی کردم و آن زمان به عظمت جهانی این تیمی نبرده بودم. بازگشت به بوکا رویایی خواهد بود.»

 

 

Medel Admitted that Arturo Vidal is annoying in the Barça

دیدگاه‌ها