کد خبر : 1686743 | 10 خرداد 1399 ساعت 17:53 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: یازده فینال پیش روی بارسلوناست

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسا یازه بازی باقیمانده از لالیگا را برای تیمش مثل فینال می داند.

ویدال: یازده فینال پیش روی بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال از این که  لالیگا تا 15 روز دیگر شروع می‌شود هیجان زده و خوشحال است. هافبک بارسلونا در یک مصاحبه به قهرمانی‌های پیاپی‌اش در هشت سال اخیر اشاره کرد و اعلام کرد می‌خواهد نهمین قهرمانی پیاپی را نیز تجربه کند. ستاره اهل شیلی زمان حضورش در یوونتوس (2011) چهار قهرمانی در اسکودتو، سه قهرمانی در بوندسلیگا با بایرن و یک قهرمانی در لالیگا با بارسلونا به دست آورده است‌.

 

 

1495130

 

 

ویدال در مورد هدفش پی از شروع مجدد لالیگا گفت:« 11 فینال در لالیگا پیش رو داریم و برای من نهمین قهرمانی پیاپی در لیگ یک رویا است. به دست آوردن چنین افتخاری خیلی سخت است. با این حال از فتح عناوین هنوز احساس خوبی دارم. بازیکنان کمی توانسته‌اند به این تعداد قهرمانی برسند. احساس غرور می کنم. می خواهم نهمین لیگ خود را فتح کنم.»

 

ویدال بازی بدون تماشاگر را یک تجربه منفی عنوان کرد و گفت:« زمانی که بازی می کنم، دوست دارم با تماشاگران ارتباط برقرار کنم چون بازی با شادابی و قدرت بیشتری انجام می شود اما باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم.»

 

 

1497494

 

 

هافبک بارسا نسبت به بهبودی لوییس سوارز پس از چهار ماه گفت:« بازگشت سوارز اهمیت بالایی دارد. برای لالیگا و لیگ قهرمانان به همه بازیکنان آماده خود نیاز داریم. همه در شرایط خوبی هستیم و اشتیاق زیادی برای از سرگیری لالیگا وجود دارد. برای من دو ماه قرنطینه خیلی طولانی بود. فوق العاده است که با هم تیمی هایم به تمرینات برگشته ام.»

دیدگاه‌ها