کد خبر : 1686752 | 10 خرداد 1399 ساعت 18:30 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

آندره گومس:

روز اول تمرین با بارسلونا کفش نداشتم!

ستاره پرتغالی دو فصل برای بارسا بازی کرد ولی با شرایط نه چندان خوبی این باشگاه را به مقصد اورتون ترک کرد.

روز اول تمرین با بارسلونا کفش نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، آندره گومس تابستان 2016 بود که از والنسیا راهی بارسلونا شد در حالی که از رئال مادرید هم پیشنهاد داشت. گومز دو فصل برای بارسا بازی کرد ولی مورد علاقه هواداران نبود و تابستان 2018 به صورت قرضی راهی اورتون شد و یک سال بعد قراردادش دائمی شد.

یکی از تلخ ترین اتفاقات فصل جاری فوتبال به مصدومیت سنگین او با خطای سون هیونگ مین بر می گردد. او از ناحیه زانوی پا دچار شکستگی شد ولی زودتر از انتظارات به میادین برگشت.

 

 

1449771

 

 

گومس در مورد مصدومیتش به "Eleven Sports" گفت:« در ابتدا ابهامات زیادی در مورد مصدومیت من وجود داشت ولی رفته رفته بهتر شدم و زمانی که هم تیمی هایم را از تلویزیون تماشا می کردم، انگیزه هایم برای برگشت بیشتر می شد. حمایت خانواده و بزرگان اورتون را با خود داشتم و آنها بسیار در بازگشتم به میادیم کمک کردند. حمایت ها در سطحی عالی بود و دلگرمی های هواداران نیز به من روحیه بیشتری می داد. خوشحالم که آن روزهای تلخ را پشت سر گذاشتم.»

 

 

1293953

 

 

بازی برای بارسلونا:« اوج دوران فوتبال هر کسی می تواند بازی در تیمی مثل بارسا باشد. یادم است در اولین جلسه تمرین با بارسا به خاطر یک سوتفاهم کفش نداشتم و از سرخیو بوسکتس یکی قرض گرفتم. همیشه مدیون بارسا هستم و باید بگویم که تمرین و بازی کنار آن همه فوق ستاره افتخاری برایم بود. هرجا بروم، نام بارسا با من خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها