کد خبر : 1686767 | 10 خرداد 1399 ساعت 19:36 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات برگزار نشود، لیگ را ۱۸ تیمی کنند

مالکی: حق پرسپولیس قهرمانی‌است

ستاره تیم شاهین بوشهر در لیگ نوزدهم می‌گوید در صورت عدم برگزاری لیگ باید لیگ بعدی را ۱۸ تیمی کنند.

مالکی: حق پرسپولیس قهرمانی‌است

به گزارش "ورزش سه"، حسین مالکی وینگر تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره وضعیت تیم خود گفت: خدارا شکر چند روز قبل تست کرونا دادیم و همه اعضای تیم منفی اعلام شدند. قرار است در کرج اردوی ده روزه برگزار کنیم و برای مسابقات آماده شویم. وضعیت خیلی خوبی در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم داشتیم و تعطیلی لیگ بسیار به ضرر ما شد.

 

وی در ادامه گفت: دل همه مردم برای فوتبال تنگ شده، ما هم همین شغل را داریم و امیدوارم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مسابقات انجام بشود. البته سلامتی اولویت اول همه فوتبال ایران است. قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و ان‌شاءالله بتوانیم از انتهای جدول با انجام بازی‌های خوب جدا شویم. مردم بوشهر لایق بهترین‌ها هستند و قطعا تمام تلاش را می‌کنیم تا این سهمیه را حفظ کنیم.

 

وینگر خوزستانی تیم شاهین بوشهر همچنین گفت: اگر به هر دلیلی مسابقات برگزار نشد، من فکر می‌کنم باید لیگ هجده تیمی شود چرا که تیم‌های پایین جدولی خیلی وضعیت نزدیکی به هم دارند و هر هفته می‌تواند جایگاه تیم‌ها را جابه‌جا کند، در خصوص بالای جدول و با اختلافی که پرسپولیس دارد، حق پرسپولیس قهرمانی است. امیدوارم بهترین تصمیم در این خصوص گرفته شود و تمام جوانب سنجیده شود.

 

دیدگاه‌ها