کد خبر : 1686769 | 10 خرداد 1399 ساعت 19:46 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب به بارسلونا؛ ستاره اسپانیایی در راه بازگشت

ممکن است تیاگو، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ فصل بعد دوباره در ترکیب بارسلونا بازی کند.

خبر خوب به بارسلونا؛ ستاره اسپانیایی در راه بازگشت


به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه اخبار حاکی از احتمال فراوان تمدید قرارداد تیاگو با بایرن مونیخ است، نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این بازیکن هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته و احتمال بازگشت به بارسلونا بعد از سپری کردن هفت فصل درخشان در مونیخ برای تیاگو وجود دارد. خبری که مایه مسرت مدیران و هواداران بارسا خواهد شد.

 

1494702

 

تیاگو در تاریخ چهارم می با مدیران بایرن مونیخ دیدار داشت و در آنجا مذاکرات به مرحله نهایی رسید، اما این هافبک اسپانیایی خواهان زمان بیشتری در مورد تصمیم گیری در خصوص آینده شد. تیاگو و همسرش همچنان در فکر بازگشت به اسپانیا برای ادامه زندگی هستند و بزرگ شدن فرزندان در سرزمین مادری، بزرگ ترین انگیزه تیاگو در خصوص احتمال انتقال به بارسلونا برای فصل بعد است. البته تیاگو در رختکن بایرن مونیخ بازیکنی محبوب به شمار می آید و هانسی فلیک او را به مثابه یکی از رهبران مهم ترکیب تیمش خطاب می کند.

 

بعد از نینمکت نشینی های متوالی و حضور ستاره های بزرگی مانند آندرس اینیستا و ژاوی در ترکیب اصلی، تیاگو در سال 2013 و به عنوان اولین خرید پپ گواردیولا راهی بایرن مونیخ شد و در این هفت سال افتخارات فراوانی را نیز کسب کرد. بارسلونا علاقه زیادی به همکاری مجدد با تیاگو دارد و ممکن است فصل بعد شاهد حضور دوباره او در نوکمپ باشیم.

دیدگاه‌ها