کد خبر : 1686771 | 10 خرداد 1399 ساعت 19:57 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم عجیب شالکه در روز پیروزی مهم فرانکفورت

بازی های بوندسلیگا عصر امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

طلسم عجیب شالکه در روز پیروزی مهم فرانکفورت

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که به علت شیوع ویروس کرونا رقابت های فوتبال در بیشتر نقاط دنیا لغو شده، دل هواداران فوتبال به دنبال کردن بوندسلیگا خوش است و عصر امروز نیز چهار دیدار در چارچوب این رقابت ها برگزار شد که در ادامه نتایج آن را مرور خواهیم کرد.

 

هوفنهایم در این هفته موفق شد با تک گل دقیقه 42 ببو ماینتس را مغلوب کند و به سه امتیاز این دیدار دست یابد. هوفنهایم حالا با کسب این پیروزی 42 امتیازی شده و با قرار گرفتن در رتبه هفتم همچنان شانس کسب سهمیه لیگ اروپا دارد. ماینتس رده پانزدهمی نیز همچنان خطر سقوط را حس می کند.

 

1499929

 

اما در دیگر دیدار فرانکفورت موفق شد با نتیجه 1-2 از سد ولفسبورگ گذر کند. آندره سیلوا در دقیقه 27 برای ولفسبورگ موفق به گلزنی شد، اما در ادامه امبابا و کامادا دو بار برای فرانکفورت گلزنی کردند تا فرانکفورت با این برتری در رتبه دوازدهم قرار گیرد و ولفسبورگ نیز در رده ششم باقی ماند.

 

1499928

 

1499930

 

اما شالکه در ادامه روند عجیب شکست های متوالی این هفته با تک گل دقیقه 33 لئوناردو بیتنکورت مغلب وردربرمن شد. شالکه با این شکست در رتبه دهم جدول قرار گرفت و وردربرمن همچنان رتبه نوزهم را به خود اختصاص داده است.

 

اما هرتابرلین نیز موفق شد با دو گل آگزبورک را مغلوب کند. دیلرسون در دقیقه 33 و کریستوف پیانتک در دقیقه 93 دو گل هرتا ر به ثمر رساندند. هرتا با این برتری در رتبه نهم قرار گرفت و  آگزبورگ نیز در رتبه دوازدهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها