کد خبر : 1686781 | 10 خرداد 1399 ساعت 20:18 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی در راه بازگشت به پرتغال (عکس)

داوید لوییز، مدافع برزیلی آرسنال در مسیر بازگشت به بنفیکا قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید لوییز در پایان فصل جاری با باشگاه آرسنال به اتمام خواهد رسید و توپچی ها هنوز اقدامی برای فعال کردن گزینه تمدید یک ساله و حفظ داوید لوییز انجام نداده اند. پس بدین ترتیب بعید است فصل بعد شاهد حضور این مدافع باتجربه و برزیلی در ترکیب آرسنال باشیم. اما داوید لوییز امروز در مصاحبه ای با نشریه پرتغالی رکورد فاش کرد آرزوی بازگشت به بنفیکا را در سر دارد و حتی در این رابطه با رئیس این باشگاه نبیز مذاکراتی داشته است.

 

داوید لوئیز در این رابطه گفت: "رویای من پایان دادن به دوران ورزشی ام در بنفیکا است. اینکه چه وقت این اتفاق رخ خواهد را نمی دانم، اما بالاخره یک روز فرا خواهد رسید که من در بنفیکا بازی کنم. اما اگر رئیس باشگاه به من اجازه دهد و هواداران بخواهند من دوباره در بنفیکا بازی کنم، این اتفاق خواهد افتاد. این یکی از زیباترین لحظات دوران حرفه ای من خواهد بود."

 

داوید لوییز درخشش در سطح اول فوتبال اروپا را در باشگاه بنفیکا آغاز کرد و در سال 2011 و بعد از چار سال بازی برای این تیم راهی چلسی شد. او در ادامه در تیم هایی چون پاری سن ژرمن و آرسنال نیز به میدان رفت و حالا به نظر می رسد فاصله ای با پوشیدن دوباره لباس بنفیکا ندارد.

 

1499938

دیدگاه‌ها