کد خبر : 1686792 | 10 خرداد 1399 ساعت 20:53 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و یک شکست تابستانی و بزرگ دیگر؟

شرایط برای انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر به بارسلونا دشوار شده است.

بارسلونا و یک شکست تابستانی و بزرگ دیگر؟

 

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که لائوتارو مارتینز جدی ترین هدف تابستانی بارسلونا به شمار می آید و مدیران اینتر و بارسا نیز مذاکره بر سر انتقال این مهاجم گلزن را تایید کرده اند. اما باشگاه ایتالیایی تقریبا به هیچ وجه حاضر به تخفیف دادن نیست و تنها خواهان پرداخت بند 111 میلیون یورویی موجود در قرارداد لائوتارو شده است.

 

1431232

 

اما مدیران بارسلونا علاقمند به حضور یک بازیکن در این قرارداد برای کاهش رقم هستند که گزینه های پیشنهادی هیچیک مورد توجه آنتونیو کونته قرار نگرفه اند. نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد اینتر حاضر است با جذب کلمنت لانگله در مورد لائوتارو تخفیف دهد، اما این بازیکن خواهان ماندن در نوکمپ است.

 

کلمنت لانگله در سال های اخیر تبدیل به زوج ثابت جرارد پیکه و بازیکن مهمی در ترکیب بارسلونا شده و نمی خواهد این تیم را به مقصد سری آ ترک کند. پیش از این اینتر برای جذب آرتور ملو، هافبک 23 ساله و برزیلی بارسلونا نیز ابراز علاقه نشان داده بود که او نیز در شرایطی مشابه جدایی از بارسا را رد کرده بود. بارسلونا بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی، چونیور فیرپو و یا نلسون سمدو را به عنوان بخشی از قرارداد لائوتارو به اینتر پیشنهاد داده که هیچکدام مورد پسند باشگاه ایتالیایی قرار نگرفته اند.

دیدگاه‌ها