کد خبر : 1686798 | 10 خرداد 1399 ساعت 21:16 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی بعد از ۹ بازی تصمیم‌گیری می‌کند؛

تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در پایان فصل

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که تمدید قرارداد با بازیکنان پس از پایان مسابقات انجام می‌شود.

تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شنیده می‌شود باشگاه استقلال در حال انجام مقدمات لازم برای تمدید قرارداد با بازیکنان موثر خود است، اما مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌گوید فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارند و با نظر سرمربی تیم در پایان فصل بحث تمدید قرارداد را در دستور کار قرار داده‌اند.

 

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که شایعه جدایی او از جمع سرخ پوشان و لژیونر شدن‌اش هم شنیده می‌شود، چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد با وجود اینکه تمایل به تمدید قرارداد دارد، اما صحبتی با او انجام نشده است.

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان‌شان در شرایط فعلی و اینکه گفته می‌شود افشین پیروانی را برای انجام این کار مامور کرده است، گفت: بحث تمدید قرارداد در حوزه اختیارات سرپرست و سرمربی تیم است که آقای یحیی گل‌محمدی نیز چند روز قبل به ما گفتند که بعد از ۹ بازیِ آینده در این باره تعیین تکلیف می‌کنند.

 

او درباره اینکه در صورت لغو کامل بازی‌ها دستمزد بازیکنان را پرداخت می‌کنند یا خیر، عنوان کرد: اول اینکه باید بازی‌ها برگزار شود. البته بحث سلامتی بازیکنان هم برای ما اهمیت دارد، اما باید بپذیریم که در خصوص پرداخت‌ها تابع قوانین هستیم و هرچه سازمان لیگ بگوید، آن را اعمال می‌کنیم.

دیدگاه‌ها