کد خبر : 1686804 | 10 خرداد 1399 ساعت 22:05 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی به صغیر و کبیر رحم نمی کند! (عکس)

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ باز هم برای تیمش موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته های اخیر و بعد از تعطیلی موقت به علت شیوع ویروس کرونا نیز در اوج آمادگی قرار دارد و یکی یکی رقبا را از پیش رو برمی دارد. بعد از کسب سه پیروزی مهم برابر یونیون برلین، فرانکفورت و دورتموند، شاگردان هانسی فلیک امشب نیز در نیمه اول با سه گل برابر دوسلدورف به برتری دست یافته اند و در آستانه کسب یک پیروزی دیگر قرار دارند.

 

اما گل سوم بایرن مونیخ توسط رابرت لواندوفسکی، گلزن آماده باواریایی ها به ثمر رسید. روی همکاری تماشایی جاشوا کیمیچ و توماس مولر، توپ در مقابل دروازه خالی به ستاره لهستانی رسید و او به راحتی دروازه حریف را باز کرد. اما در ابتدای نیمه دوم پاس سرژ گناربری از به لواندوفسکی رسید و او با یک ضربه پشت پا گل دوم خودش را نیز به ثمر رساند.

 

رابرت لواندوفسکی تا به حال موفق به باز کردن دروازه دوسلدورف نشده بود و با احتساب این گل، او حالا برابر هر 18 تیم جدول فعلی بوندسلیگا قادر به گلزنی بوده است. رابرت لواندوفسکی در حال حاضر با 28 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته و از بالاترین شانس برای کفش کفش طلای این فصل اروپا نیز برخوردار است. با این میزان از آمادگی رابرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ فاصله ای تا قهرمانی دوباره در بوندسلیگا ندارد و آنها از نامزدهای جدی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز محسوب می شوند.

 

1499959

 

1499958

دیدگاه‌ها